Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Tilbakemeldinger på nettbutikk!

erlsae

Medlem
Fiks ny og bedre logo. Hvorfor bruke teti.mystore.no? Annet design.

Lykke til, det trenger du.
 

thoaud

Country manager @ Servebolt
Slik nettbutikken din er nå er den ikke lovlig i Norge. Men det er selvfølgelig kun til informasjon. Du velger jo selv om du faktisk vil være lovlig.

Minstekrav til Norske nettbutikker

Du feiler allerede på punkt 1.2.

1.2 Kjøper må ha enkel tilgang til salgsbetingelsene.
Tilgang til salgsbetingelsene skal ikke være mer enn ett klikk unna gjennom hele kjøpspro- sessen. Kjøperen skal ha mulighet til å lagre og ta utskrift av kontrakten i sin helhet.
 
Jag önskar dig lycka till, du ger dig in i en hård branschkategori måste jag säga, hoppas det går bra för dig.
 

cg1990

Medlem
Hei Firepires!

Dette er jo rein kopi av min nettbutikk... (p o s y t r o n . n o)

SÅ, tilbakemelding på hva du kan endre på:

- Nesten alle produktene dine er ren kopi med samme bilde (bildefil også), tekstbeskrivelser etc. Fint om du lager dine egne tekstbeskrivelser av produktene.

- Facebook: "www.teti.no - Salg av elektronikk, mobiltilbehør, deksler, biltilbehør og klokker mm. Vi tilbyr gratis frakt på alle kjøp over 500,-!"

Min facebookside: www. p o s y t r o n . no - Salg av elektronikk, mobiltilbehør, deksler, biltilbehør og klokker mm. Vi tilbyr gratis frakt på alle kjøp over 500,-!


- HELE "om oss" siden er prikk lik vår "om oss"...

Fint om du endrer litt på denne nettbutikken slik at dette ikke blir en ren kopi.
 

Dag Frogner

Supermedlem
Det er jo også litt interessant at det under "Om oss" ikke står hverken det juridiske navnet på firmaet, eller org.nr. Det finnes absolutt ingen informasjon om hvem som står bak, bortsett fra et telefonnummer. Etter hva jeg kan skjønne er dette registrert på moren til trådstarter.

Søker man opp firmaet som står under "whois", sier Purehelp.no: "Foretaket har ingen tilsynelatende form for aktivitet."

Virker jo veldig seriøst dette....
 
Her er det veldig mye å ta tak i. Jeg gidder ikke ramse opp alt.

Vil begynne med å si at hele nettbutikken virker ekstremt lite gjennomtenkt - og gjennomført (som kanskje har en sammenheng). Også veldig gøy at du har kopiert så mye fra posytron.no, det sier igjen veldig mye om hvor lite "ditt" og gjennomtenkt dette er.

Beklager, jeg kan virke i overkant direkte nå, men jeg vil rett og slett anbefale deg å legge ned hele nettbutikk og prøve på nytt.

I tillegg, www.teti.no, er det ditt? I så fall, hvorfor bruker du det ikke?

Teti - Telfon tilbehør på nett.
Det er faktisk to skrivefeil allerede i et veldig simpelt slagord som egentlig skulle bestått av 3 ord - ikke 4.
"Telefontilbehør" på nett. For øvrig syns jeg også "Telefontilbehør" er et ekstremt dårlig ord.
 
Sist redigert:

knuttt

Medlem
Altfor mange skrivefeil. Beklager, men jeg ville aldri handlet i en nettbutikk drevet av en 12-åring. Det er inntrykket jeg sitter igjen med.

På din Facebook-side: "Teti er rett rundt gjørne, her har du en liten ''smakbit'' av nettbutikken."

gjørne? smakbit? Du burde også dele opp setningen med et punktum istedet for kommaen du bruker. Få moren eller faren din til å se over alle setningene dine før de publiseres. Det virker som en veldig useriøs nettside.
 

Christian

Medlem
Glem skrivefeil og Facebook-side, han har langt større problemer enn som så. Han har jo kopiert nettbutikken til cg1990 omtrent ord for ord.
 

Christian

Medlem
Nettbutikken ligger fortsatt på mystore.no-domene, så jeg tipper at han fortsatt er innenfor den gratis prøveperioden på 30 dager.
 

erlsae

Medlem
Denne tråden er egentlig bare å legge død, og håpe på at han ikke har betalt MyStore penger for dette. Det er bare sånn, at ikke alle kan starte en nettbutikk - fordi det krever så mye.

Når du i tillegg kopierer fra en annen nettbutikk, så sitter du egentlig ganske hardt i det. På "Om"-siden sin (som du førøvrig har kopiert fra P o s y t r o n), så påstår du at du er MVA-registrert.

Er du det??;)

Bare legg nettbutikk på hylla du.
 
Topp