Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Tilbakemeldinger på ny side

S

Slettet

Guest
Hei.

Ville si en ting; Kjedelig.

Veldig mye tekst lite knapper, bokser, grafisk generelt.

Hva med å ta med bilde av pilot / fly og noe slikt i headeren og få en logo? :)
 

AndreasB

Medlem
Som tde skriver; bytt ut bilde av frosken med et bilde av et fly, en pilot, en pilot i cockpit el.. Kombiner gjerne flere bilder som kan rotere. Når det gjelder ja_purity mener jeg å huske at dette er enkelt å få til. Du bare sletter de stockbildene som vises i headeren (ligger i egen mappe. husker ikke hva den heter) og legger inn dine egne bilder (i den samme mappen). Få også noen til å lage en fin logo.

Ellers ville jeg ha byttet ut Joomla faviconet med noe eget. Et ikon av et fly elns. (Favicon - Wikipedia, the free encyclopedia)

Er det du som driver Pilotforum.no? Hva med å integrere disse to sidene? Du kan lese om dette her: Joomla! • View forum - phpbb - Joomla! Integration
 

Britta

stoffdronning
Som allerede nevnt:
Joomla-favicon
Header med frosk

Og mulig at jeg er kronglete men savner veldig nede noe årstall og impressum.
Hvem er det sida kommer fra?
 

hohohoo

Medlem
Synes egentlig ikke det gør noe at den er "litt kjedelig", siden bør virke trygg. Men frosken bør du bytte ut som allerede nevnt, og en "Om Oss" burde det også vært, som Britta nevner. Hvem er det sida kommer fra?
 

erkdahl

Medlem
Takk for alle tilbakemeldinger.
Ja logo og frosk må definitivt byttes ut. Dette hadde jeg egentlig allerede på todo-blokka, men har ikke kommet så langt ennå.
Det er JA purity rett ut av boksen ja. Hadde egentlig tenkt til å customize litt mer selv, men så syntes jeg det ble ganske ok så jeg beholdt det.
Om oss seksjon hadde jeg glemt av, men det må jeg fikse. Og en copyright nederst på siden.

Det er nok også riktig at siden kan virke litt kjedelig, men jeg tror ikke nødvendigvis det er så dårlig. Det skal gi inntrykk av at det er en seriøs side, men jeg skal prøve å oppdatere artiklene med noen bilder. Tror dog ikke jeg vil ha så mange flere på forsiden (foruten logo og frosk) med mindre dere synes det er noe jeg absolutt burde ha.

Pilotforum er ikke mitt, men jeg er admin der, og jeg har tenkt litt på visuell integrasjon i det minste. Hvertfall for folk som kommer fra min site.

En annen ting. Synes dere siten var treg? Selv synes jeg det går litt tregt unna og tenkte å flytte fra one.com til proisp for å forhåpentligvis få litt mer fart.
 

AndreasB

Medlem

Jazz

Medlem
Liker designet, den er både moderne og seriøs, som gjør at man kan stoler på informasjonen man leser....eneste jeg vil pirke på er at jeg synes du skal ha flere, og gjerne litt større bilder på forsiden....ellers veldig bra ;)
 

mkander

Medlem
Synes dette så veldig bra ut, men pass på så det ikke blir informasjonsoverload. Merker terskelen er litt høy for å begynne å sette seg inn i det her, da må man nok være litt over gjennomsnittet interessert. Men synes siden gir et seriøst og profesjonelt inntrykk, bra!
 

erkdahl

Medlem
Takk for alle tilbakemeldinger. Jeg har nå endret litt på siten. Ny logo, favicon, om-oss, frosk byttet ut. Og lagt siten over på en raskere server.
Jeg synes det begynner å se ok ut nå. Tenkte å legge inn litt bilder i artikklene, men vet ikke om jeg vil ha så mye mer bilder på forsiden. Eller hva synes dere?

Også litt usikker på om jeg skal fjerne høyre kolonne eller ikke. Det kan bli litt info-overload med alle polls-modulen, online-brukere og jobb-kolonnen. Kunne kanskje hvertfall fjerne polls og aktive brukere?

Andre tips til ting som burde forbedres?
 

AndreasB

Medlem
Takk for alle tilbakemeldinger. Jeg har nå endret litt på siten. Ny logo, favicon, om-oss, frosk byttet ut. Og lagt siten over på en raskere server.
Jeg synes det begynner å se ok ut nå. Tenkte å legge inn litt bilder i artikklene, men vet ikke om jeg vil ha så mye mer bilder på forsiden. Eller hva synes dere?

Se der ja! Ser mye bedre ut nå.

[...] Også litt usikker på om jeg skal fjerne høyre kolonne eller ikke. Det kan bli litt info-overload med alle polls-modulen, online-brukere og jobb-kolonnen. Kunne kanskje hvertfall fjerne polls og aktive brukere? [...]

Synes du skal beholde høyre kolonne. (Brukerne kan jo evt. minimere de ulike elementene hvis de selv ønsker dette.) Hadde dog kanskje flyttet "online-brukere" til venstre kolonne, enten under eller over "Login".
 

tom3008

Medlem
Hvordan har du fått til "del på facebook"- knappen (ikonet) oppe til høyre i artikkelen?
Hvilken modul bruker du? :)
Vil ha den til HamarSiden.no :)

Mvh Tom Nielsen :cool:
 
Sist redigert:
Topp