Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Tilbakemeldinger på Snooze.no

Keanu

Geek
Så, sommerferie-prosjektet mitt nærmer seg ferdig med første iterasjon. Hva er det spør du? Jeg har kodet ferdig siden min Snooze.no som skal inneholde spill, videoer og annen moro ;).

Jeg har brukt de første ukene etter ferien med å legge ut litt innhold mer eller mindre daglig, slik at det skal nå være mulig å teste ut siden litt, og håper dere har litt tilbakemeldinger.

Siden er utviklet fra bunnen av med mvc-rammeverket phpCake, og jeg har altså brukt tiden så langt på koding. Har lagd et enkelt layout, men det kan helt sikkert forbedres. Det er ikke så alt for mye innhold enda, og algoritmen for hvilke saker som er på forsiden er bare enkelt kronologisk.

Så, har dere kommentarer til tips på designet (som code monkey er jeg ikke noen god designer), layout, innhold eller annet?

Spesielt er jeg interessert i kommentarer på:
  • Er det orange for vondt? Når jeg selv har jobbet med siden en del er jeg blitt vant med det, men hvordan er førsteinntrykket?
  • Tagclouden på forsiden har nå blå tekst, hadde det sett bedre ut med f.eks. sort tekst?
  • Om dere ser f.eks. på video-siden, så er den en feed med de siste sakene, og jeg har lagd meg en liten ajax-snutt som gjør at man får opp litt mer informasjon ved mouse-over. Er dette intuitivt å bruke?

Takknemlig for alle kommentarer, og jeg kommer til å blogge litt om utviklingen og valg jeg har gjort senere. Det er mye kode bak siden, blant annet mye automatiske feeds (sitemap, rss, innhold), generering av bildestørrelser, stats, "web services"-aktige tjenester og "easy admin".
 

Keanu

Geek
Jepp, jeg skal se på fargene etter hvert. Vil ha rimelig spreke farger, men orange-grå gjør kanskje ikke susen. :)

Jeg har tagclouden også på høyresiden, under knappen Tags (ajax-magi), men har også satt den opp på forsiden inntil jeg får designa en bedre forside.
 
Topp