Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Tilbakemeldinger på utviklerblogg for FeedCorm

Toak

Medlem
Har lenge tenkt på å få opp en utviklerblogg for FeedCorm-prosjektet mitt, og fikk det nå endelig opp. Linken er enkelt nok: - FeedCorm Utviklerblogg Kan selvsagt også nås fra en liten "teaser" under logoen på FeedCorm - Nyhetene som opptar deg

Jeg vil veldig gjerne har tilbakemelding på designet, og hva dere mener passer seg å skrive i en slik blogg. Man skal vel gjerne ikke bli for personlig, men samtidig ikke veldig kjedelig og bare holde seg til fakta? Tenker også etterhvert å dele litt kode open source, som foreksempel rammeverket som ligger i bunn og enkelte klasser. Tenker ikke at bloggen bare skal bli veldig teknisk, men også lesbar for mannen i gaten.

Takker for alle konstruktive tilbakemeldinger!
 

zapotek

Medlem
Ok blogg, men jeg er enig med Tonny. Forklar hva poenget med hele FeedCorm er. Hvorfor skal jeg som bruker besøke nettsiden. Dette gjelder forsåvidt selve nettsiden din også.

Hva er forskjellen på denne siden og andre nyhetsagenter? Kommer du ikke igjennom med det budskapet, kommer aldri tjenesten til å bli brukt av mange heller.
 

Toak

Medlem
Det passer å skrive gode historier fra virkeligheten om hvordan folk bruker FeedCorm på en nyttig måte.

Takker for godt tips!

Ok blogg, men jeg er enig med Tonny. Forklar hva poenget med hele FeedCorm er. Hvorfor skal jeg som bruker besøke nettsiden. Dette gjelder forsåvidt selve nettsiden din også.

Hva er forskjellen på denne siden og andre nyhetsagenter? Kommer du ikke igjennom med det budskapet, kommer aldri tjenesten til å bli brukt av mange heller.

Føler jeg grunngir dette ganske godt i det første blogginnlegget under Hva er FeedCorm og hvem står bak? Men jeg burde kanskje skrevet en enda bedre presentasjon av tjenesten?
 

hohohoo

Medlem
I steden for, eller i tillegg til det blogginnlegget så burde du muligens hatt en "Om" på førstesiden? Ved siden av Hjem - Registrering - logg inn - blogg
 

Nutz

Med lem
Jeg hadde hatt glede av å bla litt i kommentert kode der du møtte utfordringer og valgets kvaler, hva som gjorde at du til slutt gikk for DEN løsningen.

Ellers så har jeg ikke sett det helt store med konseptet her. (Vet jeg har gått glipp av noe meget vesentlig)
Men jeg ville nok ikke logget meg på en så "fattig/nøytral side" for å sitte å vente på at 3-4 feeds oppdatere seg hvert 6-8 sekund, for så å se om det var noe av interesse. :) -det ble ikke så effektivt likevel.
Men ser helt klart skapergleden og lære-seg-selv-motivet i prosjektet og at det kommer til å gi deg mye.
 

picxx

Well-Known Member
Litt på siden kanskje, men vil feedcorm bli en slags Yahoopipes hvor man får rss på sine strømmer, eller vil det bare være en ren leser, hvor brukerne er sluttbrukerne?
Om det første er tilfelle er det jo en superduperbrilliant tjeneste.
 
Topp