Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Tilbakemeldinger

ellaro

Medlem
Flott om du tar deg tid til å gi tilbakemeldinger på eGadgets.no Vil etterhvert som jeg fyller på innhold komme flere kategorier. Dette er altså ikke en ren gadgets side, men en side med webrelaterte artikler. Ligger et godt anmeldelsessystem i themet som jeg etterhvert vil benytte for gadgets, så dere med gadgets nettbutikk er velkommen til å kontakte meg :)

Er min første artikkel nettside så vær litt snille ;) Prøver meg litt fram her og fint og få bekreftet om jeg er inne på noe eller helt på bærtur.
 

selbekk

Medlem
Stygg reklame øverst. To ting feil med den. 1. Den er feil plassert ift resten av siden (virker som den dytter ned siden) og 2. websider som selger ting burde ikke ha reklame. Føles grådig.

Logoen er håpløst utdatert og "standard". Virker som logoen er totalt frakoblet resten av siden utseendemessig. Intet gjennomgående tema på siden, og veldig "last opp logoen og sett den inn i teamet jeg kjøpte for 20$"-esque.

Sider med halvparten norsk og halvparten engelsk vekker heller ikke tillit. Oversett themet du kjøpte.

Liker ikke overgangene mellom bildene - for fancy. Ton dem ned, så blir det mer fokus på innhold og mindre fokus på "se hva jeg kan få til med slider-pluginen min!".

Twitter linken din linker til themet sin twitter-konto.

"Hjem" linken er død. Folk trykker på logoen for å komme "hjem".

Tok meg ikke tid til å se mer - virker som du kun er halvveis ferdig med å implementere et tema. Greit nok det, men så langt virker det som du ikke har gjort så veldig mye mer enn å fylle inn litt innhold.

Stikkord for forbedringer: mindre reklame (eller bare penere implementert), mer luft, mindre rot, mer elegant logo, og gjør ferdig themet ditt.

Lykke til - kule saker du poster!
 

ellaro

Medlem
Stygg reklame øverst. To ting feil med den. 1. Den er feil plassert ift resten av siden (virker som den dytter ned siden) og 2. websider som selger ting burde ikke ha reklame. Føles grådig.

Logoen er håpløst utdatert og "standard". Virker som logoen er totalt frakoblet resten av siden utseendemessig. Intet gjennomgående tema på siden, og veldig "last opp logoen og sett den inn i teamet jeg kjøpte for 20$"-esque.

Sider med halvparten norsk og halvparten engelsk vekker heller ikke tillit. Oversett themet du kjøpte.

Liker ikke overgangene mellom bildene - for fancy. Ton dem ned, så blir det mer fokus på innhold og mindre fokus på "se hva jeg kan få til med slider-pluginen min!".

Twitter linken din linker til themet sin twitter-konto.

"Hjem" linken er død. Folk trykker på logoen for å komme "hjem".

Tok meg ikke tid til å se mer - virker som du kun er halvveis ferdig med å implementere et tema. Greit nok det, men så langt virker det som du ikke har gjort så veldig mye mer enn å fylle inn litt innhold.

Stikkord for forbedringer: mindre reklame (eller bare penere implementert), mer luft, mindre rot, mer elegant logo, og gjør ferdig themet ditt.

Lykke til - kule saker du poster!

Takk for konstruktive tilbakemeldinger!

Har endret plassering for reklamen som var øverst, bedre nå? Jeg bruker Google Ads Responsive som enda er i betamodus, kanskje dumt? Når det er sagt så selger jeg ingenting på siden, tror du har misforstått der. Kun ren artikkelside, nyhetsmagasin.

Enig i logoen, den hadde jeg liggende fra tidligere nettside og er ikke tilpasset dagens theme. Den skal skiftes!

Har oversatt en del, men slik som Featured i slideren, previos - next, trending og navigate sliter jeg med å oversette da jeg ikke finner de i opprinnelig språkfil, tips der mottas med takk.

Slideren er som den er i themet "ut av boksen" Har ikke helt klart og gjøre meg opp en mening om hva jeg synes selv enda, flere som er enige i at den er for "fancy" ?

Twitter ikon fjernet.

Hjem linken fungerer hos meg, men skjønner hva du mener. Den bør ha innhold utover å vise forsiden, det du mener?

Takk for lykkeønskninger, godt å vite at innholdet ser greit ut foreløpig da? :)
 
Som det blir nevnt tidligere anbefaler jeg også og oversette hele theme du har kjøpt. Når det er sagt synes jeg at du har valgt et fint theme. Jeg ville ikke brukt for mye tid på å gjøre om designet i første omgang, men det er viktig at du får gjort om språket til norsk.

Så i første om gang bør du kun tenkte på innholdet, og hvordan dette er presentert. At det er så store bolker med tekst gjør at jeg ikke får lyst å trykke på artiklene.

Når det gjelder logoen ville jeg jobbet med å få denne mer moderne. Ikonet passer ikke sammen med teksten og teksten passer ikke med en kantlinje.

Jeg liker godt at det kommer flere magasiner av denne typen, og ønsker deg lykke til.
 

selbekk

Medlem
Har oversatt en del, men slik som Featured i slideren, previos - next, trending og navigate sliter jeg med å oversette da jeg ikke finner de i opprinnelig språkfil, tips der mottas med takk.

Bare søk igjennom themet ditt etter de forskjellige ordene du vil oversette, og bytt dem ut etterhvert som du finner dem. Noen ord (next, previous etc) kan godt hende er brukt på andre steder også, men du finner nok ut hvor oversettelsene er. Tipper en .js fil eller noe :)

Hjem linken fungerer hos meg, men skjønner hva du mener. Den bør ha innhold utover å vise forsiden, det du mener?

Jeg mente konseptet - det er ikke vits i å ha en hjem knapp lenger - folk begynner å bli vant til at å trykke på logoen tar deg til forsiden.
 

ellaro

Medlem
Endret logo, fjernet hjem knappen og litt reklame. Oversatte det jeg klarte å finne. Hva synes dere om den nye logoen? Får ikke bestemt meg helt for om jeg vil ha med .no i logoen eller ikke, synspunkter? For mye tekst, tenker du da på i selve artiklene før Les Mer knappen?
 
Begynner å bli bedre, det viktigste nå er å jobbe med innhold, innhold og innhold. Alle store endringer av designet kan du gjøre når trafikken begynner å komme.

Når det gjelder widgeten helt nederst i footeren som heter "Browse By Categories" bør denne også gjøres om.
 

ellaro

Medlem
Begynner å bli bedre, det viktigste nå er å jobbe med innhold, innhold og innhold. Alle store endringer av designet kan du gjøre når trafikken begynner å komme.

Når det gjelder widgeten helt nederst i footeren som heter "Browse By Categories" bør denne også gjøres om.

Innhold skal bli :) Widgeten har ikke noe alternativ for å endre tittel, det gikk heller ikke via w.php filen hvor jeg fant den og oversette, alternativt finner jeg en annen widget eller sletter den. Ordnet menyen over i footer så da blir det vel smør på flesk uansett og ha begge der.

Noen som vet hvor jeg finner fargevalget på underkategoriene i hovedmenyen? Den er rød nå, men ønsker å endre den. Finner ikke noe valg på det i selve themet.

Finner heller ikke noen innstillinger for å "ta over" addthis statistikken. Vil veldig gjerne knytte den opp til egen konto slik at jeg har kontroll over statistikken. Noen som vet?

Ser at noen har en widget hvor det kommer opp nederst i høyre hjørnet en facebook like box med egendefinert tekst, hva heter denne widgeten?

Regner med at Themet overstyrer datoformatet som jeg har satt i Wordpress, får et slikt datoformat: jun 21 2014 - 4:47pm. Noen som kan peke meg i retning av hvordan jeg endrer dette?
 
Topp