Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Tippe Blogg selges

hokhang

Medlem
tippebloggen.no selges!
selges pga tids mangel,ligger på 40-60 besøkende om dagen når jeg blogger, men siste uken har den dalt litt, følger også med facebook pages med noen følgere.
her kan man gjøre gode penger hvis man er litt interessert i odds spill og liker og skrive litt tips.

I løpet av 4-5 måned i løpet av 2011 konverterte siden cirka 15-20 spillere til betsafe som har gitt meg rundt 1000-1200kr i inntekt hver måned de siste 8-10 måneden, men mistet motivasjonen og siden ble lagt ned en gang på sensommeren i 2011. Før jeg tok opp motet med å sette opp siden igjen nå og hatt den gående i noen uker som har konvertert meg 2-3 nyere spillere.

Bud over 5000kr vurderes
Selger kun siden, aff. konto følger ikke med!
 
Sist redigert av en moderator:
ikke blitt tatt ned foreløpig ;)
er norsk domene men står på en server i utlandet så norske myndigheter kan vel ikke gjøre stort så lenge hosten er i utlandet ;)

Hvor hosten er har vel lite å si. Det er hvor nettsiden driftes fra som teller. Sitter du i Norge og drifter en nettside så har du norske regler å forholde deg til. Sitter du i Malta å drifter en nettside så har du andre regler å forholde deg til. Siden du har .no domene, så har du vel kanskje registrert et firma i Norge?

Les denne saken:
https://www.webforumet.no/forum/lov...fra-lotteri-og-stiftelsetilsynet-del-2-a.html
 

hokhang

Medlem
kjipe greier, men det er jo fortsatt en blogg om hva man bør tippe ;) dvs massevis av nettsider risikere å bli stengt da? veeeeldig mange nettsider har en eller annen link til en gambling side?
 
Er nok veldig mange blogger og nettsider med lenker til gamblingsider der ute ja, men sjansen for at en får brev fra lotteritilsynet er vel ikke akkurat overveldende stor. Ikke blir nettsiden stengt heller, en får vel som regel bare en tidsfrist på å fjerne alle ulovligheter (dvs lenkene).
 

metallian

Medlem
Det er markedsføringen som lotteritilsynet har noe med, ikke om man tjener penger som affiliate for UNIBET f.eks

Lotteritilsynet har tatt endel sider siste årene, mest kjent er vel saken med ABC men med en liten blogg har man vel mulighet til å ligge under radaren.....på eget ansvar selvsagt.
 
Topp