Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Tips for å få høyre plass på google

Hei, har fått hjelp til å sette opp en motorsykkelside.

Siden ble registrert på google for en uke sia. Har også skrevet litt på forumer rundt omkring.

Mitt foreløpige problem; når man søker på "bruktmc" i ett ord på google, så kommer siden på 2.plass, men når man søker på "brukt mc" så kommer ikke siden opp i det hele tatt.

Siden heter www.bruktmc.no

Eier også domenet www.brukt-mc.no, er det et bedre domenet i forhold til å komme høyt på google?

Noen som har noen tips?
 

Rand

Medlem
Mye enklere å ranke på bruktmc en brukt mc, så derfor er du høyere i google på det ene søkeordet.

Det andre domenet er ikke bedre å ranke på. Du får jobbe for å få gode innlinker og seo optimalisere siden.
 

Pong

Jeg selger sʇɥƃıluʍop :)
I begynnelsen er G litt snille med nettsiden din da den er helt ny og skal få en sjanse, så regn med å droppe litt om en stund.

Du trenger:
1. unik content
2. inlinks

unik content = artikler og annet informasjon på din nettside som gjør at G synes din side må være bra for folk som er interessert i emnet.
inlinks = trygle og be relaterte nettsider om å legge ut en lenk til din side. Du kan også kjøpe disse lenker. Enklest er å skrive artikler og informasjon og plassere en lenk inn i artikkelen.
Det jeg ville gjort er å be/tilby mc-klubbene omkring lenke til deg.
 

Msites Ltd

Livsnyter
Hei, har fått hjelp til å sette opp en motorsykkelside.

Siden ble registrert på google for en uke sia. Har også skrevet litt på forumer rundt omkring.

Mitt foreløpige problem; når man søker på "bruktmc" i ett ord på google, så kommer siden på 2.plass, men når man søker på "brukt mc" så kommer ikke siden opp i det hele tatt.

Siden heter www.bruktmc.no

Eier også domenet www.brukt-mc.no, er det et bedre domenet i forhold til å komme høyt på google?

Noen som har noen tips?

Du må ha tålmodighet for det første. Og, så må du ha kontinuitet i arbeidet ditt både når det gjelder artikler, lenkebygging og sosiale media.
 
takk for svar.

Ja, se der var jeg kommet på google. Da blir det vel sikkert litt besøk av det.

Mener dere at det er nødvendig å skrive artikler på et bruktmc forum? Er dette i såfall for at websiden skal holde seg høyt på google?

Hvordan skal jeg drive med lenkebygging?
 
Topp