Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Tips til affiliateselskap som passer til børs, finans og næringsliv?

holte

Medlem
Jeg vurderer å prøve meg på affilate på aksjeavisen.no men har ingen erfaring med det.

Er det noen som har tips til affiliateprogrammer/selskap som passer til aksjer, aksjehandel, børs, finans og næringsliv?
 

holte

Medlem
Takk for godt svar Martin! :)

Fikk også en epost av en hyggelig person som også nevnte Adtraction og affiliateprogrammet Kron, samt Adservice og Nordnet.

I tillegg kom jeg over Tradetracker da jeg googlet etter affiliate og finans. Han hadde også prøvd dette men fant ikke noen gode affiliateprogrammer, den gang. Det kan ha endret seg i nyere tid.

Jeg fikk også et godt og utfyllende svar på innboksen her, ser jeg nå:)

Får se hva det blir til. Jeg må nok jobbe en del med nettstedet først.

Det er forøvrig så lite aktivitet på forumet for tiden at jeg egentlig ikke regnet med noe respons.

Kanskje Tonny burde dra igang noen konkurranser eller finne på noen stunt, - og sende en melding til alle registrerte brukere. Det hjelper å minne folk på det de kanskje har glemt...

Det ville også hjulpet om noen med erfaring fikk inn noen gode artikler i hovedmediene, om f.eks. hvordan tjene penger på nettstedet ditt. Det var en del av det for en åtte, ti år siden, eller noe slikt.

Noe bør i hvert fall gjøres før det gror spindelvev på alt her og forumet nedlegges. Det ville jo være litt kjipt med all den informasjonen som finnes her.
 

holte

Medlem
Det har du nok rett i Bjørnar. Jeg la merke til at jeg ikke fikk noen beskjed om at det var kommet kommentar, og ei heller at det var melding til meg i innboksen slik det gjorde før. Derfor er alle julegaver til forumledelsen avlyst i år.

I tillegg er nissen etterlyst av Oslopolitiet og risikerer å sitte i fengsel i jula. Hva som foregår på den fronten er ikke godt å si, men når nissen er på raid i disse dager så lover det ikke godt. Kanskje er det Korona-pandemien, strømkrisen eller black Friday som skaper trøbbel, men jeg vil i hvert fall råde alle dem som venter nissen i år til å låse døra, skalke alle luker, og tette pipa.
 

BEN

New Member
Eller jobber direkte til finansagent? Hos Axofinans.no kan dere jobbe direkte med! Vanligvis tar Ads nettverk 15-20% fra deres kommisjon. Om dere jobber direkte med finansagent som Axofinans.no, det får dere faktisk fult betalt!

Ta kontakt med meg om dere vil gjerne få mer info : bek@axofinans.no
 

BEN

New Member
Defero er nå en del av Axo Finans Group

Om det er noe som er interessert i å sende trafikk i finans som Defero og Axo Finans. Ta kontakt med meg, eller du kan registrere deg på vår affiliate program : https://www.axogroup.com/affiliate-program/
 
Topp