Tips til de som vil starte som affiliate!

picxx

WF 09
Hupps.

Kom over et ganske lite og intimt affiliateprogram her for ikke så lenge siden på Mammabutikken.nos affiliateprogram
Nisjen er jo ganske smal, det er ikke all verden med produkter i butikken og man får heller ikke all verden med affiliateverktøy å boltre seg i (hvem trenger egentlig noe annet enn en tekstlink). I tillegg er det ikke noen WOW! provisjon å snakke om heller, så en kan vel kanskje konkludere med at jeg her anbefaler noe som for de fleste er ganske så uaktuelt.

Vel, nisjen er smal, men for de som har sider, eller tenker på å sette opp sider i denne kategorien vil jeg tro produktene er ganske så lettsolgte.....meeeen, det var egentlig ikke affiliateprogrammet og produktene som var best med dette, med tanke på om man er en ny affiliate.

Det er nemmelig også mulig å skrive seg opp på et affiliate nyhetsbrev om man blir affiliate. Dette nyhetsbrevet er trolig det mest gjennomførte "grunnkurset" i affiliatemarkedsføring jeg frem til nå har kommet over, på norsk.
Så er du helt ny som affiliate, eller går med planer om å tjene noen kroner på nett via provisjonssalg vil jeg absolutt anbefale deg å skrive deg på programmet til Jeanette (jupp, hun Jeanette på WF ja) og lese nyhetsbrevet du kan motta om ikke noe annet.
Som en liten takk for kurset ville jeg nok også skrevet en artikkel eller lagt opp en banner for å promotere mammabutikken, men det er jo helt opp til hver enkelt.

(Nei.....jeg får ikke betalt, hverken i hard cash eller i provisjon for å anbefale dette :D )

Les mer om programmet her:
Affiliateprogram : Mammabutikken.no, - med fokus på naturlig barneomsorg!
Eller bli affiliate her:
Mammabutikken.nos affiliateprogram

kongen

kongemedlem
Det hadde vært morsomt å mottatt nyhetsbrevet men orker ikke å signe up bare for det. Mor og baby stuff er ikke noe for meg. Hvis du kan signe up flere epostadresser så sett min på denne.

picxx

WF 09
Det er noen (middelmådige) bannere og tekstlinker som aff. verktøy, men regner med det går helt fint å ordne med egen grafikk om man ønsker det (bare sende en mail til eier).

Nå var det i første rekke nye affiliater jeg myntet dette tipset til,
da mest grunnet nyhetsbrevet som både er lettforståelig og omstendig med tanke på "oppstart" innen affiliatemarkedsføring.

Om det er noen mere "erfarne" som vil signe opp på aff. programmet kan man sikkert også ta direkte kontakt med Jeanette om man vil ordne annen grafikk, diskutere provisjon etc...

Topp