Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Tips til mobil?

picxx

Well-Known Member
Torstein, vi kan sikkert diskutere dette i uker uten å bli enige vil jeg tro....
Bare se nedenfor.

Start en ny tråd hvis dere vil diskutere android vs. wahtever.
Tråden her kan stenges.
 

TorsteinO

Art Director & grunder
Hehe, tja, det er nok sant, men det første punktet der er ganske snodig, bare for å ha sagt det - kjører man en TEST, så er fakta som det jeg la ut over. Det de har gjort i den du linker til, er bare å se på klokkehastigheten på CPU'en, da tar de ikke hensyn til at 4S'en har en mye kraftigere GPU enn det samsungen har, og dermed blir testresultatene som det jeg la ut - for spill og liknende gruser iphonen samsungen, mens for rendring av f.ex. websider vinner samsung :)

forøvrig - den siden virker jo ikke akkurat upartisk... "androidauthority"...?

Men som sagt, begge er knalltelefoner, og det er nok mer opp til smak og behag og den enkeltes behov. For apps tror jeg nok de fleste vil være mer fornøyd med iphone-løsningen, men for de som liker å tukle litt mer "under panseret", har veldig spesielle behov, eller er ganske langt over snittet nerd (;)) vil nok android være bedre.

Eyh, picxx - du er jo ferdig med tråden nå, du har jo kjøpt deg fon, kan ikke vi bare fortsette her da, når vi allerede er så godt i gang :)
 

picxx

Well-Known Member
Eyh, picxx - du er jo ferdig med tråden nå, du har jo kjøpt deg fon, kan ikke vi bare fortsette her da, når vi allerede er så godt i gang :)

Tråden er min. Jeg liker ikke hijacking av tråder, så hvis du vil diskutere telefoner eller OS av telefoner, lag en egen tråd.
Spørsmålet mitt er besvart og således er tråden tjent sin misjon.
 
LG OPTIMUS, anbefaler jeg på det sterkeste. Kanongod telefon.

Batteritid: ca 4 Døgn med en del bruk - Standby: ca 14 dager.
Android, og veldig god berøringsskjerm. Er noe stor og holde i hånden, men ellers fungerer den meget godt på alle områder.
 
Topp