Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Tips til nytt innhold på sidene

Ctech

Medlem
Hei,

Jeg implementerte en "still oss et spørsmål" funksjon på nettsiden, som vi har blitt veldig godt fornøyd med.

Men er nå på utkikk etter nytt innhold vi kan ha på sidene.

Tanker så langt:
- Informasjon om mat/produkter/nutrients etc
- Tips om diett, frokost, middag etc basert på mat/produkter i informasjonsbasen
- Informasjon om forskjellige diett typer, lav-karbo, atkins etc.

Er det noen andre som har noen tips om innhold som vi kan lage på sidene til Velkommen til Klinikk Alternativ Medisin Røa, Oslo som kan være interessant for besøkende?
 

Atlas

Medlem
Bestille time :)

Hvis formålet med nettstedet er å få brukerne til å bestille time er det vel to ting som er viktige:
1. Sørge for å bli kjent - altså få økt traffik inn
2. Fortelle på nettstedet hvorfor man bør bestille time hos dere:
- hva kan dere tilby som andre ikke har
- dere kunne også få tilfredse "kunder" til å skrive hvor fornøyed de var med dere (anbefalinger)
- få behandlerne til å skrive litt om seg selv (hvis de ikke har gjort det - jeg har ikke lest så mye på nesttstedet9

Det var bare litt ideer og tanker :)
 

Ctech

Medlem
Atlas:

Har akkurat den tankegangen som deg. Få så mange som mulig inn på sidene, jo mer innhold jo flere besøkende. Så handler det om kvalitet på innhold, jo mer innhold jo flere innlinker, og høyere ranking. Og returnerende kunder.

- Har tilbakemeldinger fra kunder
- Har behandler profiler.

Så tenker mer på emner jeg kan ha på sidene: Helsetips, dietttips, treningstips, informasjon om sykdommer. etc etc
 
Topp