Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Tips til valg av regnskapsfører

Kenneth Dreyer

Well-Known Member
Hei,

Atter en gang er jeg på jakt etter ny regnskapsfører. Var i samme prosess på nyåret og har nå prøvd nåværende regnskapsfører i 6 måneder, uten at vi er fornøyde.

Denne gangen ønsker jeg å gjøre en bedre jobb, da feil valg tidligere på året har ført til svært mye stress og ekstraarbeid.

Vil gjerne høre andres råd når man skal velge regnskapsfører. Noen som har gjort seg noen gode erfaringer?
 

Bjørn Andersen

Webmaster
Tipset som jeg har gitt til andre her og som jeg gjerne kan anbefale deg også er kombinasjonen tripletex + akonto , funker flott. Lykke til.
 

Kenneth Dreyer

Well-Known Member
Finnes det noen sted jeg kan se innsiden av Tripletex, uten å må avtale salgsmøte først? Opprettet en demo, men var jo ingen forhåndsinnlagte bilag, så får ikke prøvekjørt systemet noe særlig.
 
Sist redigert:

caines

Medlem
Jeg forsøkte også Tripletex for svært kort tid siden og angrer ikke et sekund. Jeg tror det er svært mye for penger. Et komplett, online regnskapsprogram med epost og telefonsupport inkludert for 139 kr mnd (fakturaprogram og regnskap). Det fører automatisk når du oppretter og sender faktura. Sett demoer på en del annet på nett, uten at det var like imponerende.

Regnskapsfører ja, det kommer litt an på hvilke egenskaper du ser etter. De fleste er jo flinke med regnskap, men er det noen mer spesifikke egenskaper du tenkte på?


Mvh
 
Sist redigert:

Kenneth Dreyer

Well-Known Member
Har funnet et nytt regnskapsbyrå i Oslo som vi så langt er svært fornøyde med. Jobbet med siden i juni og de har gjort en strålende jobb. Selvfølgelig fortsatt litt tidlig å komme med en endelig dom, men jeg ser ikke for meg at vi vil bli misfornøyde med disse folkene.
 

Kenneth Dreyer

Well-Known Member
Ja, de heter Nous AS.

Jeg tar fortsatt forbehold med å anbefale de siden vi bare har vært kunde noen måneder, men så langt ser det ut til å bli et bra og langvarig forhold.

De er nok blant norges ledende eksperter på e-conomic og jobber langt raskere enn vår tidligere e-conomic regnskapsfører. Svarer raskt på epost, alltid tilgjengelig og meget hyggelige folk. Der veldig for automatisering av regnskapsarbeid og gir ikke inntrykket om at målet deres er å skrive mest mulig fakturatimer til deg.
 
Topp