Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Tjen 500! 5 min jobb.

rune69

Gjerrigknarken sjøl
Medlem av ledelsen
En utrolig historie - jeg fikk nesten lyst til å donere et bidrag.
 

picxx

Well-Known Member
En utrolig historie - jeg fikk nesten lyst til å donere et bidrag.

Ja, men greia her var vel cash?
Hvordan får man i norge ut cash fra en paypalkonto om man ikke først overfører til en konto?
Mu(r)lig holkis har aner i amerika som tar ut pengene og sender med duepost?
Om ikke, har han bare tapt NOK500.- i eksentriske transaksjoner, noe jeg overhodet ikke ser formålet med..(?!!?) :confused:
 

OldHP

Medlem
Ja, men greia her var vel cash?
Hvordan får man i norge ut cash fra en paypalkonto om man ikke først overfører til en konto?
Mu(r)lig holkis har aner i amerika som tar ut pengene og sender med duepost?
Om ikke, har han bare tapt NOK500.- i eksentriske transaksjoner, noe jeg overhodet ikke ser formålet med..(?!!?) :confused:

Ja har tapt på det her.. kunne likesågodt ha sendt til en annen konto fra gjensidige så hadde jeg fått pengene like fort og ikke tapt de 500.. men men..
 

picxx

Well-Known Member
Ja har tapt på det her.. kunne likesågodt ha sendt til en annen konto fra gjensidige så hadde jeg fått pengene like fort og ikke tapt de 500.. men men..

Vel, det får være en lærepenge til neste gang :)
Skal du bygge et hus tar du ikke på deg oppdraget om du ikke vet hva treværk er. I denne saken visste jo ikke Rismoen hva netteller var engang før han inngikk avtale med deg.

Har selv, for lenge siden, byttet valører med godt resultat her på webforumet, men det forutsetter jo at den du bytter med vet hva du snakker om. Dumt å kaste penger ut av vinduet, selv om det bare er hundrelapper.
 

rune69

Gjerrigknarken sjøl
Medlem av ledelsen
Haha, dette må bli månedens tråd (sett opp en avstemming og ha et bilkamera som premie, Tonny).
 

picxx

Well-Known Member
Jeg vil se denne tråden som musical også. Gjerne med hovedrolleinnehaverne i snekkerbukse. Og på nynorsk takk.

Den kommer som "karlsson på taket" utgave seint på høsten 2014, men da bare i begrenset utgave ;)
 

picxx

Well-Known Member
Det kommer film, skriv eposten deres under her så skal jeg sende mail når den kommer.

Hadde jeg vært deg hadde jeg vært alt for flau til å skrive i tråden.
Enn å stjele 500.- av mannen, i fullt dagslys, og enda tørre å vise deg på forumet.
Huff, fæle mannen.
 

Rismoen

Medlem
Hadde jeg vært deg hadde jeg vært alt for flau til å skrive i tråden.
Enn å stjele 500.- av mannen, i fullt dagslys, og enda tørre å vise deg på forumet.
Huff, fæle mannen.

ja, huff burde egentlig bare gå å ta selvmord med engang..
 
Topp