Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Tjeneste for nettbutikker

Henning Frettem

New Member
Hola,

dette er mitt første innlegg her men håper det blir fler etterhvert! Men det har seg sånn at jeg har startet opp et selskap som tilbyr enhelt spesiell tjeneste til nettbutikker og jeg lurer på om det finnes noe eget forum eller noe hvor jeg kan fortelle om denne tjenesten? Ønsker ikke å bli sett på som en spam'er men tenkte kanskje å informere litt samtidig som det kanskje er mulig å drive litt kundeservice her f.eks.?

Mvh
Henning Frettem
www.???.com :)
 

Henning Frettem

New Member
Vel, jeg har vært en ganske aktiv deltaker i flere andre forum og prøver å være litt varsom med å reklamere for mye sånn uten å ha noe "track-record" her. Men det er altså en tjeneste for å innhente produktanmeldelser for websider innen netthandel og vår programvare integrerer direkte i våre kunders nettsider (f.eks. via apps til Magento eller Shopify). Vi har vært i markedet i ca 6 mnd og har til nå ca 180 registrerte nettbutikker over hele verden, og har fått ekstremt gode tilbakemeldinger på Magento Connect og Shopify App store. Det er en gratis tjeneste og mens andre løsninger klarer å få tilbakemeldinger fra mellom 4 og 8% (Yotpo hevder de får opptil 11%) av kundene hadde vi et snitt i April på 24.48%. Dette betyr at neste hver fjerde kunde gir en tilbakemelding på produktene de har kjøpt. For alle som vet litt om kommunikasjon på nett så er det ganske vilt rett og slett.

Hvis noen vil teste det ut (det er altså gratis) eller har spørsmål, kommentarer, etc så bare kjør på her :) Nettsiden det er snakk om er www.lipscore.com


Henning
 
Topp