Kjapp og trygg hosting for Wordpress

tnx.net

newbie101

New Member
så et innlegg her på forumet fra ifjor der det ble diskutert om tnx.net var et godt alternativ for å kjøpe selge linker.

Lurte på om nå som det har gått en god stund om folk som benytter seg av denne tjenesten har noen erfaringer de vil dele.

tenker først og fremst på å selge linker der og lurte i så måte på hvor store mulighetene er for å bli godkjent og faktisk selge linker etter at en har blitt godkjent.
 

peterandrej

pensjonert moderator
tnx er flott som fy. og spesielt nå som dollarkursen stiger, så stiger jo inntektene også. Jeg har tjent bra på finanskrisen:) Drar inn i skrivende stund opp mot 2000,- i måneden på tnx, og det bare på agurkposten og peterandrej (som er de eneste bloggene jeg har dette programmet på, hovedsaklig fordi søppellinker som tnx kommer med bør plasseres på søppelsider).

min gamle post om tnx:
TNX.net - tjen penger uten å gjøre noe som helst | Bloggdesigns.no
 

Mr Vest

Sjefen over alle sjefer!
Jeg har slitt som faen med ett nettsted hos TNX i evigheter. Det hele er kanskje min feil, men når ingen kan fikse mitt problem syns jeg ikke mye om dem.!

Jeg opprettet en bruker, registrerte ett nettsted, og fikk ikke godkjent nettstedet.! Deretter sendte jeg en ticket til support og spurte hva pokker som var galt, da dette ikke ville bli godkjent. Svaret var, "Ingenting er galt, og jeg skal personlig godkjenne om du sender inn ny søknad..."

Vel... Sende inn ny søknad er ikke enkelt, da denne bekjeden kommer frem: "Nettstedet er allerede lagt til av en annen bruker..." Forsetter på samme ticket og informerer og dette, og de ber meg opprette en bruker nr 2 og prøve på nytt...

Oppretter bruker nr2, prøver på nytt, samme bekjed, gir bekjed til support, som derpå sier at dem skal gi de berømte "tech-guys" om og slette alt om dette nettstedet fra systemet, noe som ikke skjer etter en ukes ventetid. Enda en bekjed på samme ticket om at dette ikke har skjedd, og blir lover det samme enda en gang.... Vel.. Nå er det vel faktisk godt snart 3-4 mnd ventetid, med opptil 20 nye ticketer der admin på TNX ikke engang gidder svare meg....

- Bare mine erfaringer med TNX... Kort sagt... Kunden har aldri rett......!
 

Mr Vest

Sjefen over alle sjefer!
Lurte på hvordan det går å kjøre adsense og tnx på samme side? Om det er helt akseptabelt eller litt i det grå?

Det er ikke uakseptabelt. Fungerer helt fint, og ikke imot retningslinjene hos noen av partene :)
 
Topp