Kjapp og trygg hosting for Wordpress

To knalldomener: MittKredittkort.no & MineKredittkort.no

Bjørn

Domenespekulant
To av de aller beste .no ledig på markedet for de som ønsker å prøve å starte en populær kredittkort-side;

* MittKredittkort.no (bud over 10K eks.mva vurderes)
* MineKredittkort.no (bud over 8K eks.mva vurderes)

Selges samlet eller hver for seg! Bud via PM! Setter ingen kjøp-nå-pris på disse foreløpig.
 

AneHagen.com

New Member
Hvorfor er det to av de beste?

Hvis noen vil lage en nettside hvor normenn kan samle alle sine kredittkort på en plass for å ha oversikt over renter de betaler, kostnadder i måneden, forfallsdatoer etc så er jo absolutt disse to domenene to av de beste.

Så jeg er enig med trådstarter jeg! :) Forøvrig så kan 10% av overskuddet som betaling for iden min settes inn på kontoen hvis noen fikk lyst til å starte en slik side med disse domenenen :D
 

Bjørn

Domenespekulant
Forstår ikke helt spørsmålet ditt, Tonny.. eller hvorfor pip og msites sine kommentarer ble fjernet, mens du beholder ditt eget. Uansett synes jeg det er ganske opplagt hvorfor jeg sier som jeg sier, men alle har nå rett til sin mening, og kan sikkert vurdere selv om de er enige med meg eller ei :)
 
Sist redigert:

Bjørn

Domenespekulant
For det første skriver jeg ikke ikke at disse er de aller beste domenene i nisjen som er tilsalgs. Jeg skriver heller ikke at disse er de aller beste som er ledig. Jeg skriver disse er blant de aller beste tilgjengelig, og det står jeg for 110%. Jeg har drevet med og holdt meg underrettet om domener siden 90-tallet, og føler at jeg har litt erfaring med domener om jeg får lov å si det. Kredittkort-domener er en sterk og populær nisje. Når engang kredittkort.no ikke er lagt ut til salgs, vil jeg si at MittKredittkort.no og MineKredittkort.no er absolutt blant de beste. Vil påstå at de klinger bedre enn f.eks. Detteerverdensbestedomeneforkredittkortnisjen.no. Din/ditt/min/mitt-domener har jeg inntrykk er ofte brukt og svært populært å registrere, f.eks. Dinside.no, Minmote.no etc. som bl.a. store mediaaktører eier.
 

Bjørn

Domenespekulant
Her er alle kredittkort-domenene jeg har. Send PM med seriøse bud for disse flotte domenene:
* MittKredittkort.no
* MineKredittkort.no
* Kredittkort.es
* Kredittkort.fr
* Kredittkort.mobi
* DittKredittkort.com
* FinnKredittkort.com
 

Bjørn

Domenespekulant
* MittKredittkort.no (bud over 10K eks.mva vurderes)
* MineKredittkort.no (bud over 8K eks.mva vurderes)

Vil vurdere bud over 10K eks.mva samlet for disse to godbitene... send PM!
 

Bjørn

Domenespekulant
* MittKredittkort.no (bud over 10K eks.mva vurderes)
* MineKredittkort.no (bud over 8K eks.mva vurderes)

24 timers sommertilbud: Selges samlet kun kr. 9900,- eks.mva. Ingen budrunde! Knalltilbud for disse to svært gode domenene. Tilbud gyldig fram til første kjøper, eller fram til 11.00 imorgen 8/7!!!
 

Bjørn

Domenespekulant
OK! Disse to domenene er dine Stian, såfremt ingen byr over deg innen fristen utløper! Setter fristen til kl. 23.59 ikveld 10/7! Minimum budøkning er 1000,- eks.mva (dvs. min. 6000,- eks.mva eller mer).
 

Bjørn

Domenespekulant
Minner om siste frist for bud innen 23.59 i kveld, ellers går disse to knalldomenene billig nå (minimumsbud 6K eks.mva) :)
 
Topp