Kjapp og trygg hosting for Wordpress

To nettsteder selges

Status
Stengt for ytterligere svar.

picxx

Well-Known Member
Ta f.eks. en titt på rockbottomcontent.com

Det hadde kostet deg maks. $10 for bilder på sidene dine
Nye $20 for vidoer du kunne gitt dine brukere.
Å gjøre seg til kjeltring for slike beløp, og samtidig hevde at andre du overhodet ikke har kjennskap til hvordan driver er kjltringer sier mere om hvor umoden du er enn noe annet.

Om man kjøper disse sidene koster det altså $30 for å gjøre sidene "lovlige" og "brukervennlige". Herregud....lavmål!
 

Tonny Kluften

Administrator
...
Men dette er jo da klart ulovlig, iom at trådstarter selv har innrømmet at han ikke eier noen rettigheter her. Bør ikke egentlig tråden da stenges? Synes i grunn formidling av ulovligheter ikke hører hjemme på forumet. ...

Formidling :D Ingen vil ta i dette nettstedet med tang en gang nå. Alle vet at det ikke vil få noe trafikk uten masse jobbing + at bildene er ulovlige + at kunden blir svindlet når han ikke får video.

Jeg stengte tråden i går, men david (OP) ba meg åpne den igjen så han fikk svare. Nå har han fått svare og jeg lar den være åpen i tilfelle flere vil si sin mening. david er ikke dum, trenger bare litt veiledning, han kan sikkert gjøre det bra på nettet hvis han kjører riktig løp.

Merkelig hvordan han klarer å erte på seg folk, hans forrige tråd der det kom frem at han svindlet folk med nettstedet sitt bullsms.net ble også en slik tråd der han prøver å forsvare seg etter beste evne selv om alle skjønner at det er tull det han sier.
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp