Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Toly

toly

New Member
Hei

Jeg er en 19årig gutt fra Nord-Norge som som driver på med WEB utvikling på fritiden, fra høsten av vil jeg utdanne meg innen for "Multimediaprogrammering". Ellers i fritiden min er jeg interessert i TCG/CCG, Rollespill og Miniatyrspill. Bruker en god del tid lamme dama og vennen mine.
 

Keanu

Geek
Velkommen til forumet. Når det gjelder TCG, så har jeg spilt mye MTG tidligere, og har en god del tusen kort liggende rundt omkring. :)
 

toly

New Member
Takk.

I hoved sak TCG-Skandinavia. Har brukt den siden som en opplæring på forskjellige områder. Som f.eks phpBB, Mambo, HTML, PHP, MySQL mm.

Har ikke enda laget så mye konkrete produkter, heller drevet på å lært meg med verktøyene og hva de fungere. Liker godt koding, så bruker en god tid på sånt arbeid når jeg har tid.

Keanu; Hvor artig å møte noen med lignende interesse. Har dessverre ikke fått prøvd ut MTG enda. Har planer om å få gjort det snart.

Hva synes du om spillet?
 

Keanu

Geek
Spilte en masse magic tidligere, men blir mindre når vi flyttet oss ut for å studere og jobbe. Har blitt ett par kamper nå i sommer, men mine deck er så gamle nå at de sliter mot de nyeste kombinasjonene.
 

picxx

Well-Known Member
Velkommen til webforumet :)
 
Topp