Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Toppblogg.no - Toppliste

Demilio

Medlem
Før i tiden var det flust av topplister i norge , men det dalte litt og litt, men nå som bloggingen har startet for fult er de her igjen.

Det finnes mange av de og derfor trenger min å være litt bedre enn alle andre sin. Jeg har derfor fokusert på at registrering skal være sykt enkelt og at den skal være attraktiv for aldersgruppen som blogger mest. Dette er en toppliste laget for bloggere, men som tillater vanlige hjemmesider også

Har jeg truffet godt her eller har jeg fortsatt en jobb å gjøre? Let me hear it :)

ToppBlogg - toppliste for bloggere - Rangering - Alle Sider
 
Sist redigert:

bergetun

New Member
Prøvde å registere en blogg hos deg, men får bare "Det ble en feil med din registrering. Vennligst rett feilen nedenfor." uten henvisning til hva som er galt. :)
 

Travellingman

Nettgrunder
Har registrert et par sider der, men kan du være så snill å lage ett eller flere alternativ når det gjelder "counter" Hadde gjerne sett att størrelsen ihvertfall ble redusert 50%
 

picxx

Well-Known Member
Synes den så bra ut jeg.
Designet appellerer sikkert til (rosa)bloggerne også, så man skal nok ikke se bort fra at du enkelt kan skaffe en god del deltakere på siden.
 

Demilio

Medlem
Har registrert et par sider der, men kan du være så snill å lage ett eller flere alternativ når det gjelder "counter" Hadde gjerne sett att størrelsen ihvertfall ble redusert 50%

Du ønsker knapper i flere farger og størrelser? Jeg skal tenke litt på det. Knappene er et varemerke og det er derfor viktig for meg å beholde samme logo og knapp hele veien, men størrelsen kan jeg se om jeg finner noe på.

Skal se litt rundt etter kode for dette. takk for tipset.

@bergetun - Jeg registrerte nettopp en testblogg uten problemer. Feilmeldingen du beskriver er programmert til å dukke opp KUN når noe i feltene ikke er skrevet etter ønske. Har du sjekke e-postadresse og ULR'en til siden din. Husk at http:// skal være med i nettadressen. Passordet må være minst 4 tegn.
 

picxx

Well-Known Member
Tips: En toppliste anno 2011 burde absolutt gi deltakere muligheten til å linke kun via en tekstlink.
 

TorsteinO

Art Director & grunder
@demilio - jeg kan ihvertfall garantere at jeg ikke kommer til å bruke tjenesten så lenge jeg må ha en så diger kladd av en knapp på siden.

Ang. branding: En ting er at knappene nok ikke er et varemerke, for et varemerke er noe helt annet og ganske strengt definert... men for branding/merkevarebygging bør det ikke være noe problem å lage noe som fremdeles er lett gjenkjennelig uten at det må være en teller eller digert. Det er litt av det som er poenget med en logo.
 

Travellingman

Nettgrunder
Ja dette med størrelse på knapper er viktig for meg ihvertfall, se bare på den gigantiske som Blogglisten har nå(men kan heldigvis bruke den gamle)

Får du redusert den nåværende knappen en del så vil det hjelpe mye ;)
 

Demilio

Medlem
@demilio - jeg kan ihvertfall garantere at jeg ikke kommer til å bruke tjenesten så lenge jeg må ha en så diger kladd av en knapp på siden.

Ang. branding: En ting er at knappene nok ikke er et varemerke, for et varemerke er noe helt annet og ganske strengt definert... men for branding/merkevarebygging bør det ikke være noe problem å lage noe som fremdeles er lett gjenkjennelig uten at det må være en teller eller digert. Det er litt av det som er poenget med en logo.

Jeg tror ikke du leser alt helt nøye her. Jeg er enig i det, men når logoen er på knappen så er det brandingen. Jeg er også enig i at jeg bør lage mindre knapper, men vil ikke lage i andre farger eller former. U see? :)

Om du syns størrelsen er stor nå så kan du vel bare legge på en width="1px" om du vil. I døunt care dude. Tjenesten er her for å hjelpe bloggere hovedsaklig.
 

picxx

Well-Known Member
Håper du skjønte det var ironi, men det var vel også tilsvaret, så hehe :D
 
Topp