Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Trade doubler

SuperSet

Medlem
Hey, sikkert en del av dere som er registrert med TD her. Lurer ganske enkelt og greit på om hva slaks type affiliate tjenester de tilbyr. Har en følelse av det meste er bannere?

Noen som vet om de evt. lever eks. CPA affiliate kampanjer også? :cool:
 

picxx

Well-Known Member
Neida, de leverer både tekstlinker og har utmerkede hjelpesider du kan undersøke etter at du har fått innlogg hos dem.
Vet ikke helt hva du mente med forskjellen mellom bannere og CPA, men det går seg nok til :)
 

picxx

Well-Known Member
tekstlinker kan være konge ja! Cpa tenker jeg løsninger som never-blue hydra osv. Sån tilbapasset for landing side affiliating :) at jeg kan mikse og trikse lit selv hehe!

CPA (Cost Per Action) er en annonsørs avlønningsmodell og betyr at du får betalt når klikket på din link (tekst eller banner) har ført til den action annonsøren vil at din bruker skal gjennomføre.
Det har ikke noe med hverken design, landingssider eller annet å gjøre.
 

OldHP

Medlem
Traddedoubler

Gir utrolig lave % utbetalinger.. Så om du har en engelsk side da det finnes flere affiliate programmer i det internasjonale markedet så anbefaler jeg deg å bli medlem hos andre firmaer med høyere utbetalingsprosenter.
 

SuperSet

Medlem
Gir utrolig lave % utbetalinger.. Så om du har en engelsk side da det finnes flere affiliate programmer i det internasjonale markedet så anbefaler jeg deg å bli medlem hos andre firmaer med høyere utbetalingsprosenter.

Kjekt og vite.

Har sendt mail til skatte departementet ang. utenlandske Affiliate programmer som ikke betaler ut moms. (Om hvordan jeg gjør og dokumenterer dette). Skulle det vise seg enkelt vil jeg definitivt joine noen av de nettverkene jeg nevnte ovenfor. :)

Når det er sagt kan det lønne seg og kjøre annonsering i utlandet og i Norge! hehe!
 

Joakim@TD

Medlem
Hei,

Det er mulig, gitt at annonsøren godtar dette. Derfor må du opprette en Site-ID hvor du forklarer hva du har tenkt til å gjøre.

Så får det være opp til annonsøren/konsulenten å godkjenne deg på dette eller ikke.

Mvh Joakim Sand
 

hohohoo

Medlem
Hei,

Det er mulig, gitt at annonsøren godtar dette. Derfor må du opprette en Site-ID hvor du forklarer hva du har tenkt til å gjøre.

Så får det være opp til annonsøren/konsulenten å godkjenne deg på dette eller ikke.

Mvh Joakim Sand

Betyr det at jeg bruker samme Site ID (Netsteds-ID) i annonsen på FB-applikasjonen som jeg brukte på den siden jeg oppga når jeg søkte? Eller må jeg registrere ny nettside på min Tradedoubler-konto, med URL til applikasjonen å søke på nytt?
 
Topp