Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Tradedoubler - CDON - dyplenking ??

Mr Vest

Sjefen over alle sjefer!
Jeg sitter her og hadde planer om dyplenking til noen dataspill hos CDON gjennom Tradedoubler, men oppdager til min store overraskelse at det faktisk ikke er mulig..

I Tradedoubler får jeg valget om dyplenking, men problemer her er at det faktisk ikke fungerer med CDON sin butikk..

Dette er en link til ett spill hos CDON:

CDON.COM

Når dere ser her kommer dere ikke til noe spill, men til kategorien for spill.. Det er med andre ord ikke mulig å dyplenke til produkter hos CDON selv om dette faktisk er ett valg hos Tradedoubler..

Er det noen andre som har opplevd dette, eventuelt fått en løsning på problemet?
 

Mr Vest

Sjefen over alle sjefer!
Ok.. Da lærte jeg noe nytt.. :)
Men ser på linken du kommer med der picxx.. At den laster faktisk ikke hele siden.

Dersom jeg bruker den linken der finner jeg produktet, men jeg får ikke frem handlekurv, meny eller noe til denne nettbutikken. Det går kort sagt ikke å handle.. ?
 

picxx

Well-Known Member
Jupp, ser det jeg også, og nå fikk jeg en session expired når jeg trykket linken.
Er ikke sikker på hvordan du skal løse dette jeg....kanskje support hos TD vet noe.. :)
 

picxx

Well-Known Member
heh, se der ja... det der var et veldig godt eksempel på "hvorfor ikke bruke frames"!

Alle foruten bestemor og bestefar vet jo at man ikke bruker frames på sider i 2008 dah... (ja, også cdon seff).. :D
 

Mr Vest

Sjefen over alle sjefer!
Hehe, skal heller ta kontakt med td, igjen.. :p Skal skrive en eventuell løsning her i morra :)
 

Ole

Medlem
Nede til høyre i hovedframen står det "Direkte link". Klikk på den, og du får opp en URL du kan bruke til dyplenking.
 

Mats@TD

Medlem
Direkte Link er riktig framgangsmåte.

I tillegg kan du jo også bruke Product Feeden til CDON som inneholder alle deres produkter hvis du ønsker det.
 

picxx

Well-Known Member
CDON har redesignet og rekodet siden etter dette.
Pr. i dag bruker du bare url'en i nettleseren.
 

Travellingman

Nettgrunder
Okay, har prøvd det men ser ikke ut som det fungerer helt for meg. Skal dyplenke via en bannerannonse forøvrig...

Det er en bok jeg skal dyplenke til og da ser jeg att cdon.com har ø i url, kan det skape noe krøll?
 
Topp