Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Tradedoubler og Blogspot, annonsene vises ikke

Ivellios

Medlem
Heisann!

Er litt usikker på om dette blir det riktige forumet, men i verste fall så får Mod flytte den til riktig forum.

Etter å ha lest blogposten om visningssalg fant jeg ut at dette kanskje kunne være en plan på min relativt unnselige blogg. Så jeg stakk inn på Tradedoubler og fikk laget en liten liste med tekstlenker, javascript baserte sådanne. Jeg la så inn dette i en en javascriptboks på bloggen min, men av en eller annen grunn nekter de å vises?

Noen som har hatt samme problem, eller eventuelt har forslag til løsning?

Bloggen det er snakk om ligger her:
I made a blog, but you readed it

Og boksen det er snakk om er "Sponsorer" som ligger relativt langt ned i sidebaren.

Takk for et kjempefint forum forresten :)
 
Sist redigert:

picxx

Well-Known Member
Jeg har prøvd dette på blogger/blogspot før og har heller ikke fått det til å virke.
Det du kan prøve, er å samle alle linkene i en ekstern .php fil for så å inkludere linkene direkte inn i themet ditt på blogspot.
Jeg har ikke testet dette, men mulig det virker.
(Om det ikke virker med php include kan du prøve ved hjelp av curl)
 

Ivellios

Medlem
Hmm.. der kommer et annet av problemene mine, jeg har null snøring på php, kan under tvil lese en CSS-fil og der sier det egentlig stopp. Som du ser utifra bloggen osv er jeg skikkelig nybegynner. Har tenkt tanken å bytte til wordpress, men dette blir neppe før jeg får fiksa meg domene og hosting.

Det som er litt sprøtt er at da jeg sjekka innom annonseeffektivitetsrapporten på tradedoubler idag, så jeg at jeg hadde to visninger av noen av annonsene i den listinga.

Takk for kjapt svar :)
 
Sist redigert:

Adrian

New Member
Rare greier. Men på bannere og slikt har eg opplevd problemer hos blogspot. Da hjelper det å krysse av for iframe bannere... Men det ser ikke ut som det er noe alternativ med disse linkene.
 
Topp