Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Tradedoubler og statistikket

Msites Ltd

Livsnyter
Tillit - det er det som er viktigst i et kundeforhold! Hvordan skal man ha tillit til et selskap som hele tiden har feil på sine affiliates sider - og samtidig sier man har 100% !?! oppetid på trackingsystemene.
Seiler TD på at de er store og kan slippe unna med slike feil ?
 

Niclas

New Member
TradeDoubler får styre seg selv slik de ønsker, men de gjør seg selv en bjørnetjeneste ved å late som om ingenting galt skjer innimellom. Og selv om det bare er rapporteringen, og ikke innsamlingen av data som feiler så tærer dette på tilliten.

De jeg stole mest på er de som forut for et planlagt vedlikeholdsarbeide sier ifra om det, og når det oppstår uforutsettte problemer ser jeg gjerne at det sendes ut melding om dette snarest, og ny melding i etterkant når problemet er løst.

Å late som ingenting er bare teit. (Dessuten lager det mange unødvendige, permanente tråder som denne på nettet.)

Etter min beskjedne erfaring er Advertising.com (Norge) langt bedre på dette området enn TradeDoubler.
 

Kenneth Dreyer

Well-Known Member
Jeg for min del ser ikke poenget med at TD skal stå for statestikken av visninger osv. Synes heller webmastere bør bli flinkere til dette selv ved å hoste sine egne kampanjer og annonser.
 

picxx

Well-Known Member
Når det gjelder visninger og klikk er jeg enig med deg Kenneth, men også der vil det alltid være noe avvik (noen ganger mye avvik), da det er langt fra at noen klikker på en annonse på siden din til de faktisk lander på siden som annonseres. Ellers har man jo null mulighet som publisher til å se salg / registreringer og leads da.
 

sKrud

Meget sliten student
21.04.08 Tekniske problemer med statistikk
Grunnet databaseproblemer er statistikken i grensesnittet for øyeblikket på etterskudd/forsinket. All trafikk (salg,lead,visninger, klikk osv.) lagres og er 100% uberørt av dette problemet. Statistikken vil gradvis vises igjen i grensesnittet etterhvert som data bearbeides. Vi beklager det inntrufne.
 
Topp