Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Tradedoubler - Vi venter

appelsin

Medlem
Tradedoubler har ennå ikke betalt ut provisjon for januar (og tidligere). Vanligvis skal den deles ut 17-18. i måneden. Det kan vel ikke være så vanskelig å trykke på en knapp og betale ut pengene?

Har masse regninger som forfaller her: Barna skal ha mat, og kona skal ha klær. Jeg begynner å gå tom for hermetikk.
 

Nutz

Med lem
Vi beklager, vi har gått igjennom kontoen din, og har funnet noen graverende uregelmessigheter.
Ellers synes jeg dette ikke er riktig arena å ta opp slike ting.
Vennligst benytt normale kommunikasjonskanaler.

{Er egentlig et svar du fortjener når du henger ut en partner}
 

appelsin

Medlem
Jeg takker for svar, og beklager til dem som måtte føle seg støtt.

Har TD endret sin utbetalingspolitikk? Jeg trodde at de delte ut provisjon fra januar den 15. i påfølgende måned. Men isteden fant jeg denne på TDs nettsider:

"Standard utbetaling: For programmer med standard fakturering, betaler TradeDoubler ut 2 måneder på etterskudd. For eksempel; provisjon tjent i januar blir utbetalt til affiliates i mars."
 

Dre_C

Medlem
Under knappen "Detaljert kontobalanse" bruker dato for neste utbetaling å stå. Det er 10 år siden jeg startet å bruke tradedoubler og utbetalingene har kommet mellom 13. - 29. i måneden, som oftest rundt den 20.

Jeg tror ikk TD har endret sin utbetalingspolitikk. Jeg tror ikke jeg noen gang har fått utbetaling måneden etter opptjening på programmer med standard fakturering. Men, det finnes programmer som har forskuddsbetalt beløpene til tradedoubler, jeg regner med at disse pengene blir utbetalt raskere.
 

picxx

Well-Known Member
Vi beklager, vi har gått igjennom kontoen din, og har funnet noen graverende uregelmessigheter.
Ellers synes jeg dette ikke er riktig arena å ta opp slike ting.
Vennligst benytt normale kommunikasjonskanaler.

{Er egentlig et svar du fortjener når du henger ut en partner}

Hadde det vært en partner som ikke ser seg formålstjenlig å føkke andre affiliates i sitt nettverk med sin policy kunne jeg vært enig med deg.
Når det gjelder TD kan jeg ikke si jeg har så mye empati....
 

Nutz

Med lem
Så sant man "jobber sammen med TD", så er man på en måte partnere.
-Da de begge i fellesskap forsøker å gjøre god butikk.
Det at TD liker å favorisere en partner fremfor alle andre er noe man må regne med, det at selgere blir snytt for provisjon skjer hele tiden i firmaer som ikke holder rene linjer.
Er opp til en selv å bedømme om det er verd å fortsette på en "arbeidsplass" der en av selgerne til stadighet grabber til seg provisjon på leads som du har sanket via din innsats.
 

picxx

Well-Known Member
Så sant man "jobber sammen med TD", så er man på en måte partnere.
-Da de begge i fellesskap forsøker å gjøre god butikk.
Det at TD liker å favorisere en partner fremfor alle andre er noe man må regne med, det at selgere blir snytt for provisjon skjer hele tiden i firmaer som ikke holder rene linjer.
Er opp til en selv å bedømme om det er verd å fortsette på en "arbeidsplass" der en av selgerne til stadighet grabber til seg provisjon på leads som du har sanket via din innsats.

Så sant som det er sagt Nutz... så alle som ikke ser seg formålstjenleig med å føkke sine medaffiliates ved cookiecutters og toolbars bør i aller høyeste grad vurdere hvorvidt de faktisk ønsker å fortsette som affiliates hos tradedoubler.
 

zapotek

Medlem
Vedrørende Kickback. Dette må jo være musikk i ørene for Google Adsense og andre affilatenettverk. Blir jo mer annonsevisninger for dem på bekostning av Tradedoubler etterhvert.
 

Nutz

Med lem
Det går nok dypere enn det Picxx, holder ikke å bare styre unna TD, men dessverre så må man også holde seg unna annonsørene som er med i TD's nettverk.

Dersom du finner et annet affliatenettverk, eller på eget initiativ lager en avtale direkte med noen som er kunder av TD, så er du utelatt fra provisjon også dersom din besøkende har Kickback-tillegget aktivt..

* Star Tour
* Travellink
* Travelstart
* Hotels.com
* Stena Line

* MPX
* Dell
* Apple Store
* One.com
* Web10

* Telio
* Chess
* Tele2

* TV-Shop
* Fotoknudsen
* Kelkoo
* Bokkilden

Er noen av de kjente store som du umulig kan tjene provisjonskroner på dersom besøkende har kickback-tillegget aktivt.
 

picxx

Well-Known Member
Det går nok dypere enn det Picxx, holder ikke å bare styre unna TD, men dessverre så må man også holde seg unna annonsørene som er med i TD's nettverk.

Dersom du finner et annet affliatenettverk, eller på eget initiativ lager en avtale direkte med noen som er kunder av TD, så er du utelatt fra provisjon også dersom din besøkende har Kickback-tillegget aktivt..

Yeah.. lick me eat your manuver... haha!

Medmindre man faktisk har en toolbar a la kickback hos TD kan jeg ikke skjønne en eneste grunn til å forholde seg til dem som affiliatenettverk!

...om man ikke heter Røkke, skal føkke deg og har kjøpt deg en sildesnurper kun på kødd selvsagt!
 
Topp