Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Tradedoubler vises ikke med IE

Sindre

Medlem
Hallo folkens!

I går sluttet plutselig TD-annonser å vises på Glabladet gjennom nettleseren Internet Explorer, men det fungerer fortsatt fint i de andre nettleserne. Så jeg regner med dette bare er hos meg? Jeg gikk inn på en del andre nettsider med TD-annonser, som f.eks. Agurkposten, og der hadde IE samme problem, mens de andre nettleserne ikke hadde noe problem med dette.

Jeg lastet til og med ned betaversjonen av IE8 for å se om det løste problemene, men den gang ei.

Da jeg bruker IE som hovednettleser hadde det jo vært kjekt om ting funker som det skal. Noen som vet råd?
 

Ole

Medlem
Slett cookies. Hadde samme problem i Firefox for en stund siden. Fikk bare feilmeldinger der det helst skulle vært annonser, men etter at TD-cookiene ble slettet kom de tilbake igjen.
 

Sindre

Medlem
Takk skal du ha, Ole, det ante meg at det var noe sånt. Bare et spørsmål... Hvor finner jeg cookies? Prøvde å finne dem i går, men uten hell! :p

Edit: Bruker Windows XP, bare sånn til informasjon.
 
Sist redigert:

Ole

Medlem
(For å kunne syreteste nettsteder i den verste nettleseren som noensinne er laget, så har jeg beholdt steinalderversjonen) IE 6.0. Der finner du det under "Verktøy / Alternativer for internett".

Nyere versjoner må nesten noen andre svare på.
 
Topp