Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Traffic exchanges

amado88

Medlem
Hei,
Fullstendig ny på forumet - og har enda ikke startet et "ordentlig" nettsted enda. Men jeg har planer :)

En ting jeg oppdaget i går var traffic exchanges, og jeg brukte en liten halvtime på det. Men det jeg rett og slett ikke skjønte var faktisk hva hele poenget med traffic exchanges er!? Ok du surfer (og trenger ikke se på websiden en gang), og får trafikk tilbake. Men denne trafikken må da være av helt grusom kvalitet? Det virker mer som et slags pyramidespill der alle som deltar oppretter sider med et produkt rettet mot andre internettentreprenører, og bruker TE til å markedsføre de. Mao null added value. Håper på et par sterke meninger og opplysende kommentarer...
 

Tonny Kluften

Administrator
Hei.
Velkommen hit.
Glem traffic exchanges og lignende opplegg. Hva skal du med trafikk som overhodet ikke er interessert i det du har å tilby på nettstedet ditt?

Lykke til med det første nettstedet ditt. Og du har skjønt en viktig ting. Nemlig at et nettsted kalles et nettsted og ikke en nettside. Mange som har titalls nettsteder som fortsatt påstår at de har titalls nettsider :D

Og et tips om hva du kan gjøre med ditt første nettsted får du også. Lag innhold som interesserer deg. Da gidder du å oppdatere det i mer enn 1 mnd.
 

amado88

Medlem
Hei Tonny, og takk for svar. Og et godt tips - jeg har flere idéer, og samtlige temaer interesserer meg dypt og inderlig :) Flott forum, forresten!
 
Topp