Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Trafikkgeneratorer

drlinux

Konsulent i PHP og Linux
En av mine kunder har nylig fått store mengder trafikk til sin side, og fra hva jeg ser av logger, så kommer det tra to ssider som genererer trafikk til ham;

Targeted website visitors and cheap, real web site traffic

Targeted Traffic | Website Traffic | Web Traffic

Ut i fra hva jeg kan se i loggene på useragents, så ser det reelt nok ut, men halvparten kommer fra Kina. Det er en internasjonal side, men dog..

Er det noen her som har brukt disse generatorene, eller lignende? Gir de trafikk som resulterer i salg? Det kan se ut om trafikken kommer via redirects, og ikke som ren linkbygging.
 

picxx

Well-Known Member
Kompetansen min er først og fremst på serverdrift og programmering, og ikke linkbygging og affiliatesalg. Det er derfor jeg spør her, for å lære mer om det jeg ikke kan.

Hootboots, eller serverhammering ... er vel ikke noe som har med hverken affiliatesalg eller linkbygging å gjøre. Det er stort sett fluskysider som er blitt framet hos russiske eller kinensiske sider. (hvorfor tror alle at kinesere og russere har mindre penger enn alle andre?) Hadde jeg vært deg ville jeg forsøkt å monetize denne trafikken. Det er ikke slik at alle russere og kinesere er noen onde hackere fra en fjern fremtid.... samarbeid kanje? Koster ingenting å sende en mail ;)
 
Topp