Kjapp og trygg hosting for Wordpress

TravelPartner fjerner iSales!!

picxx

Well-Known Member
For de som ikke har fått det med seg..

TravelPartner har besluttet å fjerne utbetalingen for iSales. Den vil forsvinne ved midnatt i dag, 04.03.2009.
 

testdriver

Ha det bra..
Ang iSales (generelt):
Må banneren faktisk vises, eller holder det at siden bare lastes (f.eks banner i footeren)?
 

Ståle

Medlem
Hvis du legger den i footer så vises den jo..?

Men ja, du kan legge banneret i footer, og du vil da eventuelt få godskrevet isales.
 

Mr Vest

Sjefen over alle sjefer!
Bannere forsvinner nok en gang ikke fra Tradedoubler. Er dette nok en grunn til og ekskludere Tradedoubler fra nettstedene sine mon tro,... ?

Jeg selv føler det snart blir nødvendig med en kampanje mot Tradedoubler, aka denne kampanjen som ble / blir kjørt mot IE6 altså... Hva tenker andre om det?
 

Mr Vest

Sjefen over alle sjefer!
Atle, hva mener du? Hvorfor skulle bannere forsvinne?

Nå skrev jeg uten og tenkte meg mye om, men det jeg hovedsakelig mente var det at Tradeoubler burde ikke ha bannere ute for denne partneren når den ikke lenger er aktiv i deres nettverk. Disse mener jeg burde vært tatt bort. Hos meg kommer fremdeles de "potensielle kundene" fremdeles inn på nettsidene til Travelpartner når de klikker på bannerne, som jeg mener at Tradedoubler burde ha redigert bort,
 

Mats@TD

Medlem
Travelpartner betaler fortsatt for vanlige salg, bare ikke iSales. De er fortsatt kunder hos TradeDoubler.

Det jeg antar at du mener er at iSales fortsatt dukker opp i din statistikk, men uten provisjon. Dette pleier vi ofte å gjøre for å vise annonsøren mengden av iSales som nå ikke betales for. Dette kuttes normalt ut hvis vi ikke greier å overbevise kunden om fortsette med iSales. Affiliates som får mye iSales fra f.eks. Travelpartner, bør kutte ut programmet når de kutter ut å betale på iSales. Det er eneste måte å sende et signal til kunden.

I motsetning til mange er vi 100% åpne på iSales både overfor annonsører og affiliates. Noen fakturerer f.eks. annonsøren for iSales, men betaler kun for rene salg til sine affiliates og putter resten i lomma - noe vi mener er å lure både affiliates og kunden.
 
Sist redigert:

Mr Vest

Sjefen over alle sjefer!
Travelpartner betaler fortsatt for vanlige salg, bare ikke iSales. De er fortsatt kunder hos TradeDoubler.

Det jeg antar at du mener er at iSales fortsatt dukker opp i din statistikk, men uten provisjon. Dette pleier vi ofte å gjøre for å vise annonsøren mengden av iSales som nå ikke betales for. Dette kuttes normalt ut hvis vi ikke greier å overbevise kunden om fortsette med iSales. Affiliates som får mye iSales fra f.eks. Travelpartner, bør kutte ut programmet når de kutter ut å betale på iSales. Det er eneste måte å sende et signal til kunden.

I motsetning til mange er vi 100% åpne på iSales både overfor annonsører og affiliates. Noen fakturerer f.eks. annonsøren for iSales, men betaler kun for rene salg til sine affiliates og putter resten i lomma - noe vi mener er å lure både affiliates og kunden.

Akkurat her har vi jo et godt eksempel på at selveste meg, har klart og drite meg ut, og jeg kan ikke gjøre annet enn og beklage det hele. Jeg har vært så vant med at programmer plutselig har blitt stengt hos Tradedoubler at jeg også tenkte i farten at også disse hadde blitt stengt.

- Beklager til brukere som leste mine innlegg, og til TD selfv. Noe annet kan jeg ikke gjøre. :)
 

Tonny Kluften

Administrator
I motsetning til mange er vi 100% åpne på iSales både overfor annonsører og affiliates. Noen fakturerer f.eks. annonsøren for iSales, men betaler kun for rene salg til sine affiliates og putter resten i lomma - noe vi mener er å lure både affiliates og kunden.

Det er en ganske kraftig beskyldning og mistenkeliggjøring. Har du noen konkrete eksempler slik at vi slipper å mistenke alle og enhver for å gjøre dette?
 
Topp