Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Trebokstavers .no domener

Bjørn

Domenespekulant
Veldig glad for at det kommer flere blogger innen nisjen, men hvorfor ikke satse på noe egetprodusert og skrive noen gode artikler om domener, med tips og info e.l? Virker dessverre ikke så veldig seriøst da, når du ikke gidder bruke en halv kalori på å google om et domenenavn allerede er i bruk. I tillegg "stjeler" du i tillegg fra Domeneshop sine lister hver dag og ber folk bruke din affiliatelenke for å registrere de (og ikke via Domeneshop). Uansett, lykke til med opplegget ditt!
 

JoachimO

Medlem
Jeg hadde foretrukket å sende dem til domeneshop siden jeg utelukkende bruker dem som registrar selv, men de har ingen aff-program dessverre. Og når da Host1 som jeg bruker som host på alle sider jeg har (utenom Designblogg som inntil videre også ligger på webhotell hos Domeneshop) benytter jeg dem.

Når det er sagt, bloggen er fersk og kommer sikkert til å utvikle seg. Og, siden den er fersk og et tittelbytte betyr fint lite enda skal jeg koke opp noe annet til tittel.
 
Sist redigert:

Tony J

Alle skal få
Jeg ville tro at Bjørn fikk gratisreklame av at "Designblogg.no" brukte "domenebloggen" som overskrift i sine forum/blogg-poster da Bjørn er den som eier domenebloggen.no ? Hvis domener skal ha en viss SEO effekt i seg selv må det vel være i slike tilfeller? Uansett, artig at du viser oss ledige domener DesignB. Ps, er NORID nede atm?

Tony
 
Topp