Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Trenger annonseselger

chano

Banned
Jeg trenger en som kan påta seg oppdraget med å selge annonser til næringslivet i Vestfold fykle. Provisjon per solgte annonse er min. NOK 1000.-. Alt salg foregår via telefon og en evt. selger må disponere egen. Budsjett er satt til 600 annonser i løpet av 3 mnd.
Annonsene er lettsolgte. Interesserte kan ta kontakt via PM, og besvare via PM.
Ps. Ingen spørsmål besvares i tråden, kun via PM.
 

zapotek

Medlem
Budsjett er satt til 600 annonser i løpet av 3 mnd.
Annonsene er lettsolgte. /QUOTE]

Selge 10 annonser pr. dag (600 annonser / 60 arbeidsdager)??? Regner med at hver annonse koster minst 2000,- kroner siden provisjon er 1000,- pr. salg.

Det tror jeg er veldig veldig urealistisk....
 

Msites Ltd

Livsnyter
Nå skal ikke jeg gå inn og være spåmann her, men jeg tror du må få en "second opinion" hvis du ikke allerede har fått det. For det du presenterer her er nok vanskelig å ha tillit til for de fleste.

Jeg antar dette er B2B salg, skulle jeg ha feil får du bare korrigere meg.

Det å ha et snitt på 10 salg pr dag i tre måneder er nok dessverre en alt for urealistisk budsjettering. Uansett hvor lettsolgt produktet er.

Når det kommer til hvor lettsolgt produktet er så har du selvfølgelig da gjort testsalg over en uke på dette produktet og gjort over 50 salg antar jeg.....!?!

Når det gjelder sitatene så er de jo tatt litt ut av sammenhengen, så de virker mer kritiske ståendes alene enn de var i sammenhengene de var postet. Det skal du ha, selv om du kanskje kunne pakket det litt mer inn :)
 

chano

Banned
Det er nok ikke jeg som har diganosen, hva den nå kalles, i dette tilfellet.





Du er jo selvsagt en fotograf i stjerneklasse, en webutvikler uten sidestykke, så det eneste du mangler er jo da så klart annonseselgere.... :D


Nei, jeg er ingen fotograf i stjerneklassen selv om jeg bl.a. fotograferte en god del for en av norges største virksomheter i forbindelse med OL på Lillehammer, men jeg innehar heldigvis en evne til å se hva som jeg synes er bra eller mindre bra.
Jeg er heller ikke noen proff webutvikler, men jeg vet også i denne sammenheng hva jeg synes ser bra ut eller ikke.

Ja, det jeg mangler er en som kan selge annonser men dette ser nå ut til å løse seg i løpet av dagen.

************

Tar med her en kommentar til Msites Ltd: Ja du tar feil det er ikke B2B. Budsjetteringen og salg er testet over en periode på 3 mnd. og funker ok.

.
 
Sist redigert:

Msites Ltd

Livsnyter
Så det du sier er at dere har gjennomført en salgsperiode på 60 dager med 600 salg eller mer til den samme prisen? Til privatmarkedet....

Og, det er en og samme person som har forestått disse 600 salgene?

Men, da tar jeg jobben, såfremt du legger en garantilønn på 50.000 pr mnd på bordet.
 

Msites Ltd

Livsnyter
Det står jo "Jeg trenger en som kan påta seg oppdraget med å selge annonser til næringslivet i Vestfold fykle." i første posten.

Hehe....ja, og det skulle vel tilsi B2B - men, det kan hende kunnskapen til TS er så liten at han ikke forstod hva B2B var.... ;-) Men, da fikk vi jo forsåvidt verifisert det....

Og, jeg forstår heller ikke hvorfor han søker selgere hvis de selv har folk som selger 10 salg pr dag.....for det er i mine øyne dritbra! Og, jeg ansetter den som klarer det på dagen!
 

chano

Banned
Hehe....ja, og det skulle vel tilsi B2B - men, det kan hende kunnskapen til TS er så liten at han ikke forstod hva B2B var.... ;-) Men, da fikk vi jo forsåvidt verifisert det....

Og, jeg forstår heller ikke hvorfor han søker selgere hvis de selv har folk som selger 10 salg pr dag.....for det er i mine øyne dritbra! Og, jeg ansetter den som klarer det på dagen!


Innrømmer at jeg tolket B2B feil i denne sammenhengen og i mitt svar (fordi det er noen annet også som heter B2B og som jeg ikke ville blandes sammen med). Beklager feilen, men det kommer nok av liten kunnskap skal du se.

Selgerjobben som ble "utlyst" her var spesifik for Vestfold (det fikk du kanskje med deg?). Selgere for andre fylker har vi.
I denne sammenheng kan jeg informere om at en avtale blir nå i løpet av dagen inngått, og derfor er denne tråden avsluttet fra min side.

Ha en fin dag alle sammen!
.
 

Msites Ltd

Livsnyter
Innrømmer at jeg tolket B2B feil i denne sammenhengen og i mitt svar (fordi det er noen annet også som heter B2B og som jeg ikke ville blandes sammen med). Beklager feilen, men det kommer nok av liten kunnskap skal du se.

Selgerjobben som ble "utlyst" her var spesifik for Vestfold (det fikk du kanskje med deg?). Selgere for andre fylker har vi.
I denne sammenheng kan jeg informere om at en avtale blir nå i løpet av dagen inngått, og derfor er denne tråden avsluttet fra min side.

Ha en fin dag alle sammen!
.

Du må gjere opplyse oss om hva annet som heter B2B - for jeg må si at for meg er det nytt om det skulle være noe annet i denne sammenhengen som heter B2B.

Ja, fikk med meg at denne jobben var spesifikt for Vestfold, et fylke jeg forøvrig kjenner rimelig godt.

Jeg synes forøvrig det ville være interessant å høre mer om deres bedrift som har selgere som tjener 200.000,- pr mnd og gjør i snitt 10 salg pr dag.
Dette ville i tilfelle være en av Norges ledende bedrifter på lønnsnivå for selgere. Ville fått godt med omtale hvis dette er tilfelle....
 
Topp