Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Trenger bedre G-PR

Anders

Medlem
Har en nettbutikk med ca. 1500 produkter som er datarelatert. Har noen innlinker men disse har ikke gitt meg særlig med PR. Har i dag PR 1, og dette har jeg hatt siden Februar. Hvordan kan jeg prøve å øke denne? Gratis selvfølgelig.

Ønsker noen å vite hvilket domene det gjelder er det bare å sende PM, ønsker ikke å poste det her på forumet da det blir veldig synlig i bl.a. google! :D
 

Tonny Kluften

Administrator
Ikke for å være frekk, men det er ikke PR du trenger, det er besøkende og da besøkende som handler. Hvorfor fokuserer du på PR?

For å ranke bedre, har du prøvd å skrive unik tekst til hver produktkategori?

Men hvis du vil ha PR så skaffer du deg innlenker fra sider med høyere PR, det er ikke verre enn det.
 

Anders

Medlem
Det er selvfølgelig besøkende jeg er etter. Men jeg syns jeg opplever at på flere nøkkelord ranker flere over meg uten noe mer unik tekst, men høyere PR.
 

Tonny Kluften

Administrator
Ja, og PR er kun en indikasjon på innkommende lenker. Det er lenker du må tenke at du skal ha, ikke PR. Behandle årsaken, ikke symptomene for å si det sånn.

Det blir som å gi et middel mot halsbrann til en som har halsbrann, man reparerer kun symptomene på sykdommen, ikke årsaken til symptomene, som er at vedkommende har angst for noe.

Håper du skjønner hva jeg mener.
 
Topp