Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Trenger et online CRM-system som kan brukes både på mac og pc

MariusB

Skaper & Idémaker
Bruker 24SevenOffice til bedriften fra før, men da vi har flere forskjellige satsinger i bedriften ønsker jeg også å bruke et annet CRM-system. Grunnen til at jeg vil bruke et annet enn 24SevenOffice er at det er altfor knyttet til Windows og Internet Explorer.

Det jeg i hovedsak er på utkikk etter er muligheten for å registrere kunder, slik at selgere ikke kontakter de samme, samt kalenderfunksjon. Jeg skal ikke bruke CRM-systemet til fakturering, så det er kun her behovet ligger i denne omgang.

For såpass enkle behov finnes det kanskje noe gratis man kan bruke? Men jeg betaler gjerne for det om systemet er kjapt og brukervennlig. Om det finnes app til systemet, så man kan ha tilgang fra iPhone - så er heller ikke det dumt.

Noen gode forslag? :)
 

Torstein

Medlem
Hei.

Vi holder på å utvikle et avansert og nettbassert CRM system som skal fungere uavhengig av hvilket opperativ system du bruker, samt fungere i de største nettlesere som IE, Firefox, Safari og Opera.

Hvis dere ikke har funnet et løsning kan du gjerne sende meg en PM så kan vi se om vi kan hjelpe dere med å få en god løsning til en veldig rimelig pris mot at dere kan gi tilbakemlidnger på funksjonalitet, utvikling og ligende.

Håper å høre fra deg.
 

Torstein

Medlem
Hei Tonny

Var dette spørsmålet rettet til meg eller Marius? Hvis det var meg er svaret at dette er ett nettbassert CRM system så det vil ikke kreve lokal innstalasjon.
 
Topp