Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Trenger feedback på reseller prosjekt

fredag

Medlem
Okey,

så i helga dumpa jeg borti noe jeg har hørt om fra før, men som jeg aldri egentlig har sjekket ut ordentlig.

Jeg snakker om ebøker med master reseller rights.

Med en gang jeg skjønte hva dette var, fikk jeg en ide. Jeg fulgte denne ideen gjennom hele helga og opprettet webhotell, satt opp wordpress med e-commerce, kjøpte noen produkter og la de inn.

Resultatet ser du her: The Lifestyle Portal

Ideen er å skape et nettsted som fokuserer på nisjen personlig utvikling og business. Dette er egentlig en nettbutikk innbakt i en slags blogg. Og jeg ønsker å gjøre ebøkene til min hovedinntektskilde.

Nå kunne jeg trengt litt tilbakemeldinger på hva som kan gjøres bedre. Alt hjelper :)

Så lurer jeg også på, er det noen her som har lykkes med å selge ebøker på denne måten?

ps. Artiklene er det ikke jeg som har skrevet, de er kjøpt og betalt.
 

Tonny Kluften

Administrator
Jada, jeg har solgt masse ebøker på nett. Forskjellen er at jeg har solgt på norsk, svensk og dansk. Jeg har oversatt den type artikler du bruker til disse språkene. De artiklene er det mange engelske nettsteder som allerede bruker så sjansen din for å ranke på dem i Google er minimal. Tror du vil tjene mer på å satse på det norske markedet.
 

picxx

Well-Known Member
Mener ikke å kuppe tråden her, men Tonny, har du solgt de fleste direkte, eller har du brukt et backbone for selve salgene og heller brukt incentiver for leads?
 

fredag

Medlem
Har du oversatt selve bøkene Tonny?

Eller oversatte du artiklene og solgte bøkene på engelsk?
 
Topp