Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Trenger hjelp med wordpress

knippsen

Medlem
Helt ærlig vaffelmart, hvis du ikke har noen interesse i å lære deg hvordan du installerer wordpress på din nettside, så har du heller ingenting på et forum for webgründere å gjøre.
 

Erlend

Medlem
Helt ærlig vaffelmart, hvis du ikke har noen interesse i å lære deg hvordan du installerer wordpress på din nettside, så har du heller ingenting på et forum for webgründere å gjøre.

Støtter ikke den holdningen du. Hadde jeg hørt på rådet ditt, så ville jeg neppe ha vært der jeg er i dag.
 

knippsen

Medlem
Webgrundere gjør mer enn å installere wordpress...

Poenget mitt er at det er så vanvittig lett å installere wordpress på en nettside, hvis man bare bruker 1 time på å sette seg inn i det, kanskje ikke det engang. For mitt vedkommende går det litt på vilje. En nettgründer må ha viljen til å lykkes. Og det mener JEG at også innebærer å ønske å lære seg ting, ikke bare å få andre til å gjøre alt for seg.

Det vaffelmart gjør som nettgründer er å bygge opp nettsider for å tjene penger på dem (basert på informasjonen på dette forumet), og da mener JEG at man også må ønske å lære hvordan man setter opp en nettside (og da mener jeg ikke avanserte sider som man b må kunne mye programmering for å sette opp, men en enkel wordpress installasjon som det er enkelt å lære seg og mange how-to guider på der ute som man kan følge steg for steg).
 
Sist redigert:

MobyDick

New Member
en liten ting: bør man laste ned selve WP, eller lage den på nett og bare linke til den fra dittdomene.no ?
 

picxx

Well-Known Member
en liten ting: bør man laste ned selve WP, eller lage den på nett og bare linke til den fra dittdomene.no ?

wordpress.com og wordpress.org er to helt forskjellige ting...
 

MobyDick

New Member
Sist redigert:

Dag Frogner

Supermedlem
Samme står bak begge ja. Forskjellen er at du laster ned wordpress hos .org for å kjøre på egen server, mens på .com er det de som hoster dette for deg. Det blir som blogg.no

Hvordan en nettside ser ut har ingen ting med hvor den er hostet hen.

Jeg har laget denne (i samme nisje) men det faktum at den er hostet hos Domeneshop har nok lite med designet å gjøre. ;)

Kiropraktor ? Porsgrunn & Skien Kiropraktorklinikk
 
Topp