Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Trenger litt hjelp med Clickbank

Har funnet ut hva jeg skal selge, men så er førstesida til produktet litt dårligere enn jeg hadde ønsket. Derimot er side nr 3 ganske bra, og jeg kunne tenkt meg å gjort om hoplinken min til å peke dit. (Har dessuten laget ei side som omtaler produktet bedre enn produktsiden).
Noen som aner hvordan jeg kan gjøre det?
 

Kvelland

New Member
Hmm

Ja hva med dette clickbank? hvordan fungerer det? er det bare å få med nye medlemmer? eller noe med annonsering å gjøre?
 
Ja hva med dette clickbank? hvordan fungerer det? er det bare å få med nye medlemmer? eller noe med annonsering å gjøre?
Annonsering ja, det er i allefall en av måtene. AdWords.. Stikk inn på Digital Products Retailer: Affiliate Program & Sell Online - ClickBank og les, er mye en bør vite.

Noen som kan si noe om egne erfaringer med clickbank her? Er det mye å hente?
Er visst en gullgruve om man får det til..:rolleyes: Selv har jeg brukt 3-4 ganger mer penger på annonsering enn det jeg har tjent, men så skal det da også sies at jeg kasta vekk sikkert 3k på bare tull. Skal visst være fullt mulig å leve av, om man da er interessert i å leve av nettet. For min del så er det nesten som om jeg har et digert puslespill der det mangler noen viktige biter for at det skal fungere. Har feks lest opp og i mente om bygging av annonser, forskjellige måter og gjøre dette på, hvordan nøkkelord bør settes i sammenheng med en og en annonse, presell-sider osv osv, uten at jeg feks noen gang har blitt helt klok på hvordan jeg skal få en QS på over 8.. Videre får jeg masse klikk og så godt som ingen salg, uten at jeg helt klarer å finne ut hvorfor.
 
SEO du driver med da? Er jo sykt mye arbeid det og. Da foretrekker jeg nesten kjøping av ord, altså.. Men akkurat det har vel mest å gjøre med at jeg er sykt dårlig på SEO. Faktisk enda dårligere til det enn jeg er til å kjøpe de rette orda.. :p
 

kongen

kongemedlem
Ja hva med dette clickbank? hvordan fungerer det? er det bare å få med nye medlemmer? eller noe med annonsering å gjøre?

Clickbank er et affiliatenettverk slik som Tradedoubler, Advertising osv men med kun digitale produkter. Ettersom de har kun digitrale produkter (som betyr lite utgifter for selgeren) er provisjonen mer rå enn rævva til Jessica Alba...

Ikke uvanlig at provisjonen er 75% av salgssummen!
 
Topp