Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Trenger noe a la artige.no sitt theme

picxx

Well-Known Member
Det er sikkert mulig aa faa til det samme med WP, om du bruker en avansert rss fetcher, gd star rating og et meget simpelt design, men er jo litt overkill aa bruke wp til en slik side, spoer du meg.
 
Husk at jeg ikke har så voldsom horisont når det gjelder mulighetene her, så hva mener du med overkill? hehe...

Det var bare det første jeg tenkte på fordi platformen er kjapp å jobbe på.
 

picxx

Well-Known Member
Husk at jeg ikke har så voldsom horisont når det gjelder mulighetene her, så hva mener du med overkill? hehe...

Mente bare at det vil bli enormt med konfigurering og kanskje ikke saa rent lite omprogrammering baade i themes, core og pluginsfilene i et wp-oppsett, defor kan det fort bli en god del enklere aa kode noe slikt fra bunnen av.
 
Aha, ok da er jeg med. Ja, jeg har prøvd å endre themes før, og det har blitt inni granskauen mye arbeid. I de fleste tilfellene gir jeg opp, og finner heller et theme som er litt nærmere det jeg trenger.

Da må jeg vel lese meg opp på hvordan jeg skriver en side fra bunnen av, evt få noen til å gjøre det for meg. Takk for svar.
 
Fiverr.com er tingen. Fikk et kvinnfolk der til å ta jobben med å lage siden, det eneste jeg trenger å gjøre etterpå er å sette inn header og å få på plass Face.. :)
 
Når EN av sidene er ferdig?!? Du fikk altså mer enn 1 nettside for 5 dollar? :D

Hehe jeg bruker jo samme theme på flere sider. :D

For å lage themet, så ville jeg brukt Headway.
Headway Drag and Drop WordPress Theme Builder
For å rappe bilder fra andre, så ville jeg brukt Memejacker
[MemeJacker] Limited Reopening by Popular Demand! [RAVE REVIEWS] "Fastest results I have seen"
For å lage meme's selv, så ville jeg brukt Memecrusher
MemeCrusher - Create, Post and Manage Viral Images and Memes |

Alt for Wordpress...
LItt dyrt det themet, men Memejacker ser interessant ut. Takk for innspillet! :)
 
Med tanke på at bruk av slike script vil føre til at man blir bannlyst fra diverse annonse selskaper. Kan det jo være på sin plass med en kommentar.

Om du ikke har 300 forskjellige identiteter og facebook kontoer. Samt diverse andre ting. Så kan dette bli veldig dyrt for deg.
 

Tonny Kluften

Administrator
Med tanke på at bruk av slike script vil føre til at man blir bannlyst fra diverse annonse selskaper. Kan det jo være på sin plass med en kommentar.

Om du ikke har 300 forskjellige identiteter og facebook kontoer. Samt diverse andre ting. Så kan dette bli veldig dyrt for deg.

Du trenger ingen facebook konto for å bruke Memejacker, den henter bilder fra div. facebooksider som du må angi, men Memejacker er ikke uansett ikke bra, du får tonnevis av poster uten innhold, så glem det hvis du har et nettsted med bare en promille seriøsitet.
 
Topp