Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Trenger noen å hjelpe meg med nettsiden min

bellavista

Banned
Jeg er ikke 15 år. Er dette bra nok bevis ?

xoec0l.png
 

picxx

Well-Known Member
Det eneste jeg har vært rimelig sikker på er at bellavista bruker et lisensiert clonescript av themeforest. Akkurat derfor har han også oversatt på en så amatørmessig måte som det er gjort.
 

TorsteinO

Art Director & grunder
Scriptet kostet meg 1000kroner, så det er ikke bare til å slette det. Så dum er jeg ikke.

Kjære deg. Tenk litt på navnet på siden din - "fritidsmoro.com". Når du ser navnet, hva tror du det handler om? Billig webdesign osv? Jeg ville ha gjettet på at den handlet om hobbyer, forskjellige ting folk driver med på fritiden, tips om slike ting. 1000kr... oioioi, det har jeg kasta bort mange ganger. Irriterende? Tja, både og. 1000kr er ikke mye å satse på noe hvis det går bra, men heller ikke mye å tape på noe hvis det går dårlig. Noen sjanser må man ta, og noen tap må man ta.

Vil du prøve å konkurrere med themeforest og liknende? Javel, jeg tror ikke det er den enkleste nisjen, men hvis du vil bør du ihvertfall for det første finne et bedre egnet domenenavn enn fritidsmoro, og for det andre - men enda viktigere - IKKE starte med å selge ting du ikke har rett til å selge, GJØR DET RETT fra starten, ellers vil du VELDIG raskt smelle på et mye større tap enn 1000kr. Jeg tror også det er dumt å gjøre det på norsk, selv om konkurransen er mindre, så er markedet enda mindre. Dette er et tema der de fleste i alle fall vil bruke engelske ord når de søker, også her i norge, og dermed begrenser du markedet ditt veldig, mens konkurransen ikke blir tilsvarende mye mindre.

Jeg ville heller ha brukt fritidsmoro.com til å drive en side om f.ex. utleie av paintballutstyr, kanoer og liknende, kanskje "howtos", som på instructables.com, hvordan bygge en hackintosh, osv, rett og slett alt mulig rart av hobbyer og fritidssysler. Men igjen - IKKE STJEL INNHOLDET! Skriv tekstene på nytt, selv, ordne dine egne bilder, evt gjør avtaler med andre om å bruke bildene deres, men IKKE STJEL DEM, og pass på at du får disse tillatelsene skriftlig. Å selge ting du ikke har rett til å selge, er noe som ses ned på selv av de som driver store torrentsider, det er rett og slett INGEN som liker folk som gjør det du prøvde å gjøre.

Så - hopp av i tide, og prøv noe nytt og lovlig, bare ikke prøv å være så smart at du lurer deg selv, og spør gjerne om hjelp her på forumet! :)
 
Sist redigert:
Topp