Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Trenger noen tilbakemelding på Gartit Creative

Stoppet

Banned
Jeg tenker at det er lurt å bygge videre på dette punktet:

«Skreddersydde nettsider
Vi bygger nettsiden slik du vil ha den. Er du usikker på hvordan du vil ha den, hjelper vi deg med å finne det ut»
 

Stoppet

Banned
Takk for svar Rene. Tenker du utdype mer om hva jeg mener med det?
Tenker utdype de ikke sikre hva vil. Der kan satse på hjelpe tenke videre finne ut hva de vil. Mange vet ikke. Derfor jeg synes bra punkt jobbe videre med :)
 

Tor2

Member
Hei!

Designmessig syns jeg den var veldig pen for øyet, kanskje noe små fonter, men det kommer vel ann på åbrukergruppen som skal lese?

Desverre har jeg ikke mer å komme med :)
 

Tor2

Member
Takk. Kanskje gjøre fonten større :) Hvor på siden syntes du den var litt liten?
Generelt syns jeg alt på siden var litt "forminsket". Jeg satte nettelseren på +110% (100% er normal på FF) og da ble det med en gang veldig mye mer oversiktlig, etter min mening :)
 
Logo Design: Ett ord Logodesign (alternativt bindestrek)
Søkemotor Optimalisering: Ett ord (alternativt bindestrek)
Stor F i forbedre nettside

Litt knotete formuleringer i tekstene. God tekst er viktig for hvordan man fremstår som tjenestetilbyder.
Eksempel:
- Vi tar oss av å drifte din nettside:

Det er kanskje plukk, men viktig :D
 
Noen raske tilbakemeldinger:
  • Du bruker jo en ferdig mal her, ville fjernet den toppbaren hvis det eneste som skal være der er et Facebook-ikon. Dersom du har flere planer for den så ok, men nå så det svært snodig ut.
  • Logoen blir veldig uklar. Bør tilpasses bedre.
  • Personlig er jeg ikke noen fan av valg av skrifttyper her, spesielt overskriftene, men det er jo en smakssak. Personlig synes jeg ikke den er spesielt god og lesbar.
  • Forstår ikke behovet for en nettbutikk-funksjon her, bestiller virkelig folk drift på denne måten? Er det ikke bedre å ta imot bestillinger på annen måte? Igjen kanskje en smakssak.
  • Nettsiden litt for treg.
  • Personvern og vilkår ligger under tjenester: Bedre å la de være enkeltstående sider og ha dem i meny i footer.
  • Apropos footer meny - ser ikke noe poeng i å samme meny både på toppen og i bunnen så lenge menyen i toppen alltid er synlig uansett.
  • Ikke noen fan av det bakgrunnsbildet som er brukt på siden - igjen en smakssak, men jeg tenker på rollespill, brettspill og lignende når jeg ser det.
  • Mangler en "om oss" side - det er et must. Dersom du er alene om firmaet, skriv heller "jeg" i stedet for "vi" - mange som tror det det høres mer seriøst ut å si "vi" enn "jeg", men jeg er av fullstendig motsatt mening. Dersom dere er flere så vel og bra. Men igjen, det burde gå frem av en "om oss / om gartit" side synes jeg. Den lille infoen på forsiden sier jo ingenting. Jeg vet jo ikke hvem som driver firmaet, jeg vet ikke noe om kontaktpersoner eller lignende.
Sjekket ikke mobil, nettbrett osv. Dette var kun fra desktop.
 

Selvfiks

Medlem
Logo Design: Ett ord Logodesign (alternativt bindestrek)
Søkemotor Optimalisering: Ett ord (alternativt bindestrek)
Stor F i forbedre nettside

Litt knotete formuleringer i tekstene. God tekst er viktig for hvordan man fremstår som tjenestetilbyder.
Eksempel:
- Vi tar oss av å drifte din nettside:

Det er kanskje plukk, men viktig :D

Tusen takk Thor. Jeg skal rette opp i dette. Mange gode tilbakemeldinger. Veldig takknemlig for det.
 

Selvfiks

Medlem
Noen raske tilbakemeldinger:
  • Du bruker jo en ferdig mal her, ville fjernet den toppbaren hvis det eneste som skal være der er et Facebook-ikon. Dersom du har flere planer for den så ok, men nå så det svært snodig ut.
  • Logoen blir veldig uklar. Bør tilpasses bedre.
  • Personlig er jeg ikke noen fan av valg av skrifttyper her, spesielt overskriftene, men det er jo en smakssak. Personlig synes jeg ikke den er spesielt god og lesbar.
  • Forstår ikke behovet for en nettbutikk-funksjon her, bestiller virkelig folk drift på denne måten? Er det ikke bedre å ta imot bestillinger på annen måte? Igjen kanskje en smakssak.
  • Nettsiden litt for treg.
  • Personvern og vilkår ligger under tjenester: Bedre å la de være enkeltstående sider og ha dem i meny i footer.
  • Apropos footer meny - ser ikke noe poeng i å samme meny både på toppen og i bunnen så lenge menyen i toppen alltid er synlig uansett.
  • Ikke noen fan av det bakgrunnsbildet som er brukt på siden - igjen en smakssak, men jeg tenker på rollespill, brettspill og lignende når jeg ser det.
  • Mangler en "om oss" side - det er et must. Dersom du er alene om firmaet, skriv heller "jeg" i stedet for "vi" - mange som tror det det høres mer seriøst ut å si "vi" enn "jeg", men jeg er av fullstendig motsatt mening. Dersom dere er flere så vel og bra. Men igjen, det burde gå frem av en "om oss / om gartit" side synes jeg. Den lille infoen på forsiden sier jo ingenting. Jeg vet jo ikke hvem som driver firmaet, jeg vet ikke noe om kontaktpersoner eller lignende.
Sjekket ikke mobil, nettbrett osv. Dette var kun fra desktop.

Tusen hjertelig takk Robin. Dette var mange gode tilbakemeldinger på en gang.
Jeg skal gjøre de forbedringer du foreslår her. Veldig takknemlig for det.
 
Topp