Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Trenger reiseartikler

picxx

Well-Known Member
Jeg er på utkikk etter all slags artikler om byer, land osv i Europa. Alt som kan være interessant innen reise.

Ettersom jeg, etter en lengre tenkepause, har bestemt meg for å kutte drastisk ned på mine nettsider kan jeg sikkert skrive noen reiseartikler.
Send meg en pm om info.
 
Har hatt dette prosjektet på hold frem til nå. Jeg ønsker igjen reiseartikler innenfor alt som omhandler de mest populære landene i Europa!

Har sett på webartikler.com - svært dårlig.

Om det omhandler fotball, stadioner, hotell, shopping, familieferie eller hva det nå enn måtte være så er jeg interessert.

Er ikke så veldig interessert i å betale i første omgang, da dette kun er for å fylle inn siden med innhold. Dersom det er gode artikler er det stor sjanse for betaling senere, da jeg er på utkikk etter svært mange artikler.
 

pleb

Medlem
Det er mulig du kan låne et par av mine artikler dersom du linker tilbake til meg. Eventuelt kan jeg skrive et par for deg. Send meg PM om du er interessert. :)
 
Dersom du tenker affiliate-lenker, så 0.

Hvis du tenker lenker til en annen side, så maks 2. Er ikke så veldig interessert i å videreføre folk til en annen reiseside :)
 
Sist redigert:
Topp