Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Trenger samarbeidspartner til nettside

Strobist

Medlem
Hei.

Jeg driver en nettside hvor jeg selger templates (css templates, wordpress themes og noen zen cart themes).

Problemet er at trafikken er ganske elending, men tross dette selger jeg templates nesten hver dag. Det er mellom 200-400 besøkende hver dag. Har ca 2000 NOK i måneden slik det er nå selv om jeg sjelden oppdaterer med nye templates.

Jeg kunne tenkt meg å samarbeidet med noen som har skikkelig peiling på å skaffe relevant trafikk til siden.

Det vil bli flere wordpress themes i fremtiden og jeg vil prøve å lage skikkelig gode templates som skiller seg ut fra mengden.

Det er også over 4200 registrerte brukere, og det er mellom 5 og 10 nye registrerte hver dag med den labre trafikken som er nå.

Nettsiden det er snakk om er csstemplateheaven.com

Om du er interessert send meg en e-post på mail@dieter.no

PS! du bør ha noen gode referanser å vise til for at dette skal være interessant for meg.
 
Sist redigert av en moderator:

Strobist

Medlem
Har ikke tenkt så mye på det enda, tenkte først å se om jeg finner noen som er interessert. Det kommer selvsagt an på hvordan arbeidsfordelingen blir også, dette må man nesten se på sammen. Om det skulle gå virkelig bra kan jeg være åpen for 50/50.
 

Strobist

Medlem
Resultat selvsagt.

Har som sagt ikke tenkt så mye på avtaler, og at det er noe man må se på sammen. Første steg er å lufte ideen for å se om noen er interessert, så kan det diskuteres videre hvordan det skal gjøres.
 

onlyme

New Member
Litt på siden, men jeg ville åpnet en aff konto hos dreamhost og hostgator.
Tilby de som trenger hosting at de får templaten gratis hvis de trenger hosting, og bruker din aff kode. Be de sende deg ticket fra hostingen.
Vet ikke hvor mye hostgator betaler, men dreamhost betaler $97 dollar, alternativt 10% av alle fremtidige inntekter fra kunden.
 
Topp