trenger tilbakemeldig på spillside

dundasen

Medlem
ja..da tenkte ejg at jeg skal vise dere min side :D
hva syntes dere mangler, har jeg gjort noe bra?

kom med ris og ros.

vil først nevne at jeg er fersk i gamet!

har knotet meg gjennom litt forskjellige howto`s på nettet å satt sammen denne siden
da jeg og noen kammerater er veldig glade i spill

kunne tenke oss litt tilbakemeldigner om deres intrykk på siden
-noe som evt mangler?
-er designet ok?
-brukervennlighet?
-diverse

spillnytt.net
 

bbirkenes

New Member
Ser bra ut den der.

Et par kommentarer:

  • Den rød skriften øverst ser ganske simpel ut. Står ikke helt i stil med resten.
  • Pollen på høyre siden er veldig negativt vinklet. Jeg var egentlig ikke klar over at jeg savnet noe. Vri det heller til noe sånt som "Hva vil du ha mer av?"
  • Vær nøye med skrivefeil. Ser det er ofte det ikke er brukt stor bokstav etter punktum - dette reagerer hvertfall jeg negativt på.
  • Syns det er litt tynt med stoff til tider. Dette kommer seg sikkert etterhvert, men det blir litt lite med bare et bilde og 3 linjer med tekst.

Ellers mye bra å bygge videre på her. Liker topp-banneret.
 

picxx

Well-Known Member
Er ikke særlig flink på å gi tilbakemeldinger, da jeg fort blir ekstremt kritisk.
Likevel, skal du ha en helt sort side må du fremheve alle andre elementer mere enn det som er gjort her. Grå linker på sort bakgrunn er helt forferdelig, og knapt synlige.
Jeg ville gjort dem om til noe som er mere synlig.

eks.jpg
 

Dag Frogner

Supermedlem
Jeg syntes det blir veldig "rotete" mellom artiklene pga den sorte bakgrunnen og fordi det ikke finnes noe skille. Hva med å ihvertfall ha en strek f.eks mellom artiklene, slik at det er litt enklere å se når man går fra én artikkel til en annen?

Ser at det står en link helt øverst til venstre, alene; "Anmeldelser" er det en grunn til at den står her oppe alene og ikke sammen med de andre linkene i menyen på venstre side?

I Google Chrome fungerer verken "Legg til nettsted i favoritter" eller "Legg til side i favoritter".

Har dere planer om å ha et forum der? Hvis ikke kan det være like greit å fjerne linken som heter nettopp "Forum".

Dere har ikke oversatt alt, f.eks er kommentar-systemet fortsatt på engelsk.

Dere har jo en link øverst til venstre på siden, hvor man bl.a kan dele ting på Facebook og Twitter. Hvorfor har dere den store Twitter-knappen nede til høyre i tillegg?

Ble ganske mye det her, men da har du ihvertfall fått mine meninger. :)
 

dundasen

Medlem
Jeg syntes det blir veldig "rotete" mellom artiklene pga den sorte bakgrunnen og fordi det ikke finnes noe skille. Hva med å ihvertfall ha en strek f.eks mellom artiklene, slik at det er litt enklere å se når man går fra én artikkel til en annen?

Ser at det står en link helt øverst til venstre, alene; "Anmeldelser" er det en grunn til at den står her oppe alene og ikke sammen med de andre linkene i menyen på venstre side?

I Google Chrome fungerer verken "Legg til nettsted i favoritter" eller "Legg til side i favoritter".

Har dere planer om å ha et forum der? Hvis ikke kan det være like greit å fjerne linken som heter nettopp "Forum".

Dere har ikke oversatt alt, f.eks er kommentar-systemet fortsatt på engelsk.

Dere har jo en link øverst til venstre på siden, hvor man bl.a kan dele ting på Facebook og Twitter. Hvorfor har dere den store Twitter-knappen nede til høyre i tillegg?

Ble ganske mye det her, men da har du ihvertfall fått mine meninger. :)


Takk for tilbakemelding

For å komme inn på forumet må du være registrert som bruker.
jeg skal ta en titt på de andre feilene som du nevner med chrome
 

picxx

Well-Known Member
For å komme inn på forumet må du være registrert som bruker.
jeg skal ta en titt på de andre feilene som du nevner med chrome

Det er jo de dummeste innstilolingene du kan ha!
Et generelt forum er alltid bra... tror jeg!
 

pleb

Medlem
- Rett opp skrivefeil. "pc spill" heter "PC-spill". Og i pollen står det et spørsmål uten stor forbokstav.

- Skaff deg mer kurrante annonsører enn det du har nå. CDON.Com via Tradedoubler er en helt OK annonsør for en spillside. Du kan også dyplenke til diverse spill.

- Gjør om teksten i menyen fra grått til gult.

- Ellers helt OK. Bare pass på at du får skrevet nyttige artikler ofte nok.:)
 

zapotek

Medlem
To ting som skriker mot meg:

1. Thumbnails på forsiden - Gods of Warbildet har du bare skalert ned. Dette er på 134Kb!!! Derfor siden din laster så sinnsykt tregt. Lag et eget bilde som vises som thumb, og bruk originalen kun på selve artikkelen om spillet.

2. Headeren din er grei nok, bortsett fra teksten (logoen) spillnytt.net. MÅ endres.

Disse to endringene bør du gjøre, da helhetsuttrykket dras veldig ned av dem.
 

TorsteinO

Art Director & grunder
Hvis du stenger forumet totalt for alle som ikke er registrerte, så tviler jeg sterkt på at du noensinne kommer til å få noe særlig trafikk der. Spesielt til å begynne med, når du ikke har noe særlig innhold der, så er det viktig å ha det åpent, evt tilogmed la folk poste uregistrert til å begynne med, bare for å skape en viss base. Forumer er ekstra vanskelige å starte sånn sett:

Det er ikke attraktivt hvis det ikke har innhold(poster/brukere), men hvordan skal de få innhold uten å ha brukere, og hvordan skal du få brukere uten å være attraktivt?
 

tom3008

Medlem
Fin side men....
1.Skjønner ikke helt... På alle artikklene står det at det er fire likere... Stemmer det at det er samme likeknappen på alle??? Såfall må du gjøre slik at likeknappen er forskjellig for hver artikkel.

2. Bannerteksten øverst til venstre kan bare fjernes, det er jo en bannertekst 3 cm unna jo!

Det var mitt :D
 

dundasen

Medlem
To ting som skriker mot meg:

1. Thumbnails på forsiden - Gods of Warbildet har du bare skalert ned. Dette er på 134Kb!!! Derfor siden din laster så sinnsykt tregt. Lag et eget bilde som vises som thumb, og bruk originalen kun på selve artikkelen om spillet.

2. Headeren din er grei nok, bortsett fra teksten (logoen) spillnytt.net. MÅ endres.

Disse to endringene bør du gjøre, da helhetsuttrykket dras veldig ned av dem.

mm ja , var veldig i tvil om den texten jeg hadde på headern passa
skal få gjort noe med det så snart som mulig ;)
 
Topp