Trenger tilbakemeldinger/innspill til spill-tipsside

n0stra

Medlem
Har blitt forespurt å lage en webside for travtips. De som skal drifte sitter på kunnskapen som skal formidles og jeg har studert noen av konkurrentene. Ser ut som det er mulig å tjene gode penger på dette i tillegg til at konkurrentene har noen ekstremt rotete hjemmesider.

Trav er slik jeg har forstått det et enda større ferdighetsspill enn å tippe på fotball i tillegg til at det foregår løp så og si hver eneste dag året rundt.

Jeg ser at fotballtippesider er langt mer vanlige og lurte vel på om det kan være en ide og "stjele/låne" noen momenter fra deres side, i tillegg er jeg litt usikker på hvordan fokuset bør legges på siden. Jeg vil tro at seriøsitet, selve tipssalget og resultatene samt fyllstoff for å bygge opp leverandørs kunnskap er nærtliggende å tenke på.

Av CMS hadde jeg håpet å kunne bruke wordpress her siden det ikke er jeg som skal legge inn innholdet. Noen som har erfaring med integrasjon av ecommerce løsning i wordpress? Noen veldig enkle plugins her? Finner mange men vanskelig å skille de ad ved første blikk.

Regner med det skulle være mulig å legge inn betalingsløsning og deretter få tipset tilsendt på sms eller epost avhengig av hva man velger. Anser det også viktig å kunne lage en egen tilpasset utgave for smarttelefoner hvis brukeren besøker siden med slikt utstyr.

Topp