Kjapp og trygg hosting for Wordpress

trenger tilbud på bannere

MariusB

Skaper & Idémaker
Vi kan gi godt tilbud på disse om det er greit at de produseres i neste uke. Vår grafiker har laget bannerannonser for mange store nettannonsører, og er meget dyktig. Send meg din e-post adresse på PM, så sender jeg deg eksempel på bannere som har gitt meget god ROI - som vi har produsert.
 
Sist redigert:

MariusB

Skaper & Idémaker
For å selge oss litt mer inn, så kan jeg også nevne at vi kombinerer kunnskapen fra grafiker med undertegnedes kompetanse på bannerkampanjer når vi utformer annonsene. Jeg kan også sende attester fra blant annet Opplysningen 1881 og Startsiden.no som sier litt om min bakgrunn med å skape lønnsomme løsninger for nettannonsører.

Samtidig er vi såpass hyggelige på pris, at et tilbud fra oss vil savne sidestykke i norsk etterkrigshistorie. :)
 

Dag Frogner

Supermedlem
Jeg kan godt hjelpe deg med å designe annonser til dette. :)

Siden jeg er helt sikker på at du vil bli fornøyd, har jeg fornøydgaranti på alle annonsene jeg lager. Om du ikke blir helt fornøyd, betaler du heller ingenting, så det er ingen risiko for deg som kunde.

Du har også ubegrenset med revisjoner på bannerene.

Som picxx allerede har nevnt, kan du gå inn på Annonsedesign med 100% fornøydgaranti | Frogner Media for å se litt av det jeg har gjort. For å se enda flere annonser i flash kan du kikke på Referanser - Flash Banner | Annonsedesign i flash

Det er ikke så lett å gi deg konkret pris siden du ikke opplyser om du skal ha statiske eller dynamiske (flashbannere), men du ser prisene på nettsiden min og jeg kan også gi deg en pakkepris siden du skal ha flere annonser.

Blir ferdig i løpet av dagen med det prosjektet jeg jobber med nå, så jeg kan levere første utkast til deg i løpet av fredagen.

Ta gjerne kontakt via forumet eller på dag AT frognermedia.no dersom dette høres interessant ut. :)
 
Topp