Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Trenger upraise på korfu.no

Web2000

Medlem
Forstår ikke hvordan du får 50000 søk hos google. 300 000 globalt og 1300 i Norge. Hvordan får du 50000?

Uansett. Korfu har aldri vært et populært reisemål for Nordmenn, og kommer vel heller aldri til å bli det? Derfor vil denne reisesiden ikke gi deg den store inntjeningen uansett om du har 1 plassering hos google. Dessuten er målgruppen som reiser til Korfu kanskje den målgruppen som går direkte til reisebyrået og bestiller ferietur (altså den "eldre garde" som er skeptisk til internett).
 

OldHP

Medlem
Jepp

På "eksakt" får man 50 000, på globalt får man 300 000. Men har redirect til en affiliate link og fra igår ettermidag har jeg ikke fått en eneste klikk noe som sier at dere nok har rett i at det ikke er noe bra domene alikevel, da jeg burde minst fått en del type in traffikk om søkeordet var så populært.. kjøper 90% utendlanske domener og tenkte ikke over det med lokale søk.
 

Dag Frogner

Supermedlem
Du blander kortene holka.

På eksakt får man 50.000 ja, men dette er ikke treff fra Norge, men fra hele Google. Du vil jo ha norske kunder sider du har et .no-domene?

Og her er det, som nevnt, 1300 pr måned.

På globalt får man 300.000 ja, men da er det ikke eksakte treff. ;)
 

OldHP

Medlem
OK

Så hva om jeg har et engelsk domene og skal nå ut til hele verden? Jeg krysser av for ALLE på både land og språk, skal jeg da se på bare lokale eller kan jeg ta med globale? :confused:
 

Dag Frogner

Supermedlem
Hvis du ser under "globale søk" så er dette i hele Google uavhengig av hvilket land og språk du har satt. Her vil antall søk alltid være det samme. :)

Så om du har et engelsk domene og vil nå ut til hele verden, kan du fortsatt la "norge" og "norsk" stå der, bare husk på å kikk på "antall globale søk" og ikke "antall lokale søk".
 
Topp