Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Tror journalisten har spilt litt mye half life eller no.

Gomlers

Member
181948.jpeg


Hva skjer med språket til VG-journalistene om dagen?

Plaffet ned... plaffet! PLAFFET NED!?

kanskje ikke ukens største WF nyhet, men synes den fortjente sin plass på snakk og svada.. :D

Og hva skjer med at bildet mitt ble så lite?

Bildr.no
 
Sist redigert:

picxx

Well-Known Member
hehe, dagens bloggere har jo et mye bedre språk per i dag enn hva de såkalte seriøse journalister fører. :D
 

Stormen

Medlem
Hehe... Jeg likte "plaffet ned" jeg.. Syntes det var friskt og rett på sak; motherfuckerne ble jo ikke "skutt ned" - de ble plaffet, evnt. blasta, vekk. ;-)

Litt spesiellt at dette kommer fra en kvinnelig journalist; jeg trodde disse var litt stivere i formen enn sine mannlige kolleger.. Å "plaffe" er vel strengt talt et mannlig verb? Har i hvert fall aldri hørt en jente si "plaffe", "blaste" eller "nuke" før :)
 

webpiken

Medlem
Det er jo her skillet mellom seriøs presse og blogg går mener jeg...... På en blogg kan man være litt friere i språket - i en mer seriøs avis bør man følge norsk rettskriving

Uttrykket «plaffe ned» følger absolutt norsk rettskriving.
 

Gomlers

Member
Synes Stormen er inne på noe..

Motherfucker'ne stakk av med 5 millioner schpenn etter å ha blasta vekk minst 5 whoreheads som stod på feil sted, til feil fuckings tid. Over 10 bitcher stod passivt å bare læksa'n ved siden av mens plaffinga pågikk..

Hmm... lurer på når på 2000 tallet VG kommer med sånt jeg.
Muligens når dagens 10'e klassinger er modne for jobbsøking :D


Brukernavn: Nei, jeg har overhodet ikke brukt thumbnail-lenken. Passet uhovervelig på å ikke gjøre det :)
Vidarlo: takk for tipset.
 
Sist redigert:

Gomlers

Member
Ahh.. I see. Kan godt hende det er det som har skjedd. Men jeg var uhyre nøye med å lenke direkte til bilde. Høyreklikk og trykk "Show Picture", så ser du ;)
 
Topp