Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Truestorymovie.com

OldHP

Medlem
Hei

Siden handler om sanne historier fra virkeligheten som er blitt til filmer.. Tenkte å selge domenet men har html filene for siden også men uten hosting. Ranket enkelt på #2 plass og #4-5 for "true story movies" og "true story movie" med trafikk på ca. 3000 unike per mnd med ca. 3 pageloads gjennomsnittelig. 10% hang på siden i over en time.. Klarer man å få innhold uten å kopiere fra wikipeda som jeg har gjort så vil man nok ranke på #1.

Har ikke utdannelse med web design så den kan nok forbedres en god del ellers..
Kan gi bort ca. 15 filmer med på kjøpet.

1500,- for domenet, filmene og html filene.
 
Siden handler om sanne historier fra virkeligheten som er blitt til filmer.. Tenkte å selge domenet men har html filene for siden også men uten hosting. Ranket enkelt på #2 plass og #4-5 for "true story movies" og "true story movie" med trafikk på ca. 3000 unike per mnd med ca. 3 pageloads gjennomsnittelig. 10% hang på siden i over en time.. Klarer man å få innhold uten å kopiere fra wikipeda som jeg har gjort så vil man nok ranke på #1.

Har ikke utdannelse med web design så den kan nok forbedres en god del ellers..
Kan gi bort ca. 15 filmer med på kjøpet.

1500,- for domenet, filmene og html filene.

Og filmene eier du alle rettigheter til? Det er ingen mulighet for at den som kjøper filmene kan få problemer med rettighetshavere?
 

OldHP

Medlem
Hmm

Filmene er laget av de store selskapene warner bros etc, det er ikke mine filmer, det er bare filmer jeg har kjøpt på butikker. Nettsiden selger ikke filmer, det er bare omtaler av filmer.
 

OldHP

Medlem
Hmm OK

Gir den bort, den er verdt en del mer enn den prisen jeg gav, men her må det brukes klokskap, dvd filmer er ikke lette for internasjonale besøkende å bestille da subtitlene kan være annerledes fra land til land og hvem av den type mennesker som er energiske og aktive gidder å vente dager for å få filmene i posten da de heller springer raskt bort til nærmeste dvd sjappe? (se rusfolk i motsetning som villig går inn i hallusinasjoner og er late) :eek: og da ikke tilogmed franskmenn vil snakke engelsk så sier det litt om problemene med språk - hjemmekino annlegg blir for store å transportere gjennom nasjoner.. så her må det noe annet til.. Har et domene som kan gis bort også, noe om skrekkfilm og sanne historier..

Krav til motageren:
*Oppgi din ambisjon med siden.

PM
 
Topp