Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Trygt Valg?

Eggan

medlem
Fra deres hjemmeside:
Trygtvalg | Tryggtval i Norden
Derbyvägen 69
SE-252 86 Helsingborg
Telefon: +46 722 900 495
Org. nr: 910 131 5233
F-skatt: Finns

Selve siden er registrert i Sverige på en Jadwiga Eriksson (Svensk org.nr ORG-466057)

Ser ikke ut som om de har noe direkte registrert i Norge så vidt jeg kan se.
 

Dag Frogner

Supermedlem
TrygtValg i Norden tilbyr tjenester innen digital markedsføring : SEO (søkemotoroptimalisering), SEM (Search Engine Marketing), Google Maps, annonseringsløsninger på Facebook, web og kampanje analyse.

De kombinerer kreativitet og målbarhet for å hjelpe kunder, både store og små, for å finne den rette markedsføringsstrategi på Internett.


Hilsen,
Victor S.

Det høres jo ikke ut som egenreklame i det heeele tatt...:rolleyes:
 
Vi har ikke mottatt noen klager på Trygt Valg (trygtvalg.com) fra noen av våre medlemsbedrifter siden de starten høsten 2011. Vi ble dog selve oppringte av firmaet i november 2011 da de la frem et tilbud om Google Maps for en av våre medlemsbedrifter.

Salgssamtalen som vi har på opptak var fra eieren av firmaet, en hyggelig fyr, men derimot så var det ikke veldig klart om hva de faktisk ønsket å selge. Etter en stund ble det klart at det var en oppføring på Google maps de ønsket å selge for 4 900 kr, som skulle bli fornyet pr år for den samme summen hvis man ønsket.

Som sikkert de fleste på dette forumet vet så er en oppføring/registrering på Google maps gratis og veldig enkelt å gjøre selv, og er ikke noe som trenges å fornyes pr år.

Jeg synes det kan stilles en del spørsmål om etikken kring denne måten å selge service av en gratis-produkt, og spesielt hvis det som Bedriftsforbundet opplyser, at selgere har gitt skjen av de ringt direkte ifra Google.

Mvh
Per Fredrik J. Svedlund
Adm. Direktør
Trygg Handel AS
 

Dag Frogner

Supermedlem
Jeg kan ihvertfall bekrefte at dette firmaet bare er sludder og pølsevev.

En kunde av meg fikk telefon herfra og fikk beskjed om at de kunne havne på toppen i Google Maps for 5000,-

Det de fikk var en bruksanvisning på hvordan de oppretter en Google Maps-konto.

Fant denne tråden da jeg Googlet firmanavnet og tenkte å bidra med min kundes erfaring.
 
Topp