Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Tskjorter

Menta

New Member
Noen som har erfaring med tskjorteproduksjon? Er interessert i å starte salg av tskjorter med egetlaget design. Lurer på om noen har peil på produsenter lokalt eller i utlandet som kan fixe for en rimelig penge for relativt lave kvanta? (10-20) per størrelse per stil.
 

picxx

Well-Known Member
Om det blir snakk om større kvanta kan du gjerne ta kontakt med meg, så skal vi nok få fikset noe.
 

Bjørn Andersen

Webmaster
picxx har du noen kontakter i bangkok som kan lage tskjorter? jeg skal ned der i oktober og se om jeg finner noen som kan lage for meg, har du en noen jeg kan ta kontakt med der, som du mener man kan stole på og har ok kvalitet til ok pris så hadde det vært topp ... :eek:)
 

picxx

Well-Known Member
picxx har du noen kontakter i bangkok som kan lage tskjorter? jeg skal ned der i oktober og se om jeg finner noen som kan lage for meg, har du en noen jeg kan ta kontakt med der, som du mener man kan stole på og har ok kvalitet til ok pris så hadde det vært topp ... :eek:)

Har ikke direkte kontakt med produsenter, men trykkere og designere har jeg derimot "inna i familien", så om du f.eks. skal ha designet eller trykket et design kan jeg være behjelpelig, men skal du bare bestille 1000 hvite T-skjorter gjør du det nok like godt som meg i pratunam :)
 
Topp