Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Tur

vidarlo

Apache-junkie
Om du får tak i flybiletter anbefaler eg glasgow eller edinburgh. Glasgow har rimelig mange museum, med gratis inngang, og overnatting er stortsett billig (typ 600,- per natt for et dobbeltrom).

Du har m.a Museum of transport, som har *digert* område, under tak, med alt av tog, biler og litt til. Du har Glasgow Science Center, som er et vitensenter, som også er *DIGERT*, og har meget flotte utstillinger, som en får litt utav. GSC passer utmerka for en 13-åring, fleste av utstillingene der er retta mot folk mellom 10 og 15 år tipper eg.

En har også kunstmuseum og rimelig mykje anna å sjå! Virkelig anbefalt.

Edinburgh er langt meir kommersialisert by, men du har tilgjengjeld ting som Edinburgh Castle, som er digert område, dog litt kjølig på denne tid av året. Du har Hollyrood house, som er Elizabeth sin private kåk i skottland, som er åpen når ho ikkje er der, du har National Museum of Flight, som har alt av fly, inkludert Avron Vulcan, Vickers, Concorde og meir. Under tak.

URLer:
Glasgow:
Glasgow Science Centre:what's on at the IMAX, Science Mall & Glasgow Tower
Museum of Transport
Glasgow Museums - Homepage
Scotland and Scottish History with Encyclopedia Alba
Edinburgh:
National Museums Scotland.Visit Dolly the Sheep, experience Concorde & much more
Edinburgh Castle - the official website
The Royal Residences > The Palace of Holyroodhouse
 

Kenneth Dreyer

Well-Known Member
Det kuleste foreldrene mine gjorde med meg når jeg var på den alderen var vel en tur over til skottland for å sove på et sånt gammelt slott jeg ikke husker navnet på. Om du vil gjøre det litt billigere så duger vel nesten hvilken som helst theme park. Hva med tusenfryd eller en dyrepark her i landet? Det er kanskje ikke så orginalt, men når du er 13 år er det faen ikke kjedelig. La han gjerne ta med bestekompisen sin (som foreldrene hans betaler for selvfølgelig!). :)
 

Msites Ltd

Livsnyter
Sterling flyr nå direkteruter til Billund og Legoland er åpnet! På samme helgen kan du ta en tur til Randers Regnskov: Zoologisk have som er litt annet enn det vanlige!
Ellers er det jo veldig forskjellig hva 13 år gamle gutter liker! Noen er blitt veldig voksne, mens andre er vedlig barnslige....
Liker han fotball er nok en tur på en engelsk eller spansk fotballkamp noe av det store og en bankers!
 
Topp