Kjapp og trygg hosting for Wordpress

TV2Torget - Nettkatalog

webgrid

New Member
Hei,

Jeg teller på knappene til å levere inn anmeldelse til Politiet på TV2Torget for svindel.

Dette er grunnen til anmeldelse:

TV2Torget fortalte meg de kunne slå facebook reklamen vår på trafikk og de lovte at en annonse genererte 250 besøkende i uka til våre nettsider.

I utgangspunktet er jeg svært skeptisk til nettkataloger fordi det er svært mye tull og tøys her. Men 250 besøkende i uka, eller bare halvparten av dette tenkte jeg ville være en grei kilde for trafikk.

Nå gjør jeg mye SEO, facebook og google reklame selv og måler iherdig resultatene fra ulike kampanjer vi kjører. Nå ser jeg det er mottatt 2 (to) besøkende fra TV2Torget første 4 ukene. Noe som jeg ser på avtalebrudd.

Jeg konfronterer TV2Torget med dette og da forteller de at de mente 250 besøkende til min TV2Torget profil. Om vi fikk 250 besøkende på TV2Torget profilen ville fler enn to (meg og designer av annonsen?!) besøkt nettsiden?!

Jeg argumenterte og fikk annonseprisen min redusert med 50 prosent.

Nå har TV2Torget begynt å ringe våre fysiske butikker og som markedsansvarlig sendes de videre til meg... hehe.. rett i løvens hule!

Det som skjedd er at de presenterer seg som "TV2" som ringer og opplyser meg at de har en annonse "spot" ledig....

Jeg har nå fått blod på tann når det gjelder dette selskapet. Slik jeg ser det stjeler de penger fra andre enkelmannsforetak og mindre bedrifter med salgsløgnene sine for å selge ett produkt som ikke virker som fortalt.

Tror dere jeg har noe sak å føre ? Tror dere det er mulig å stoppe denne type virksomhet ?

Hilsen

Olav
 
Topp